کد خبر 492449
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵

چلسی در هفته دوازدهم لیگ برتر با یک گل مغلوب استوک سیتی شد.

به گزارش مشرق، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر با این شکست ۱۱ امتیازی ماند و به رده ۱۶ جدول سقوط کرد. تیم مورینیو فقط سه امتیاز با منطقه سقطوط (برنموث ۸ امتیازی در رده ۱۸) فاصله دارد. شکست چلسی در هفته دوازدهم رکوردهای منفی زیادی برای این تیم ثبت کرد. چلسی در این فصل به سیتی ( سه – صفر)، پالاس (دو – یک)، اورتون (سه – یک)، ساوتهمپتون (سه – یک)، وستهم (دو – یک)، لیورپول (سه – یک) و استوک (یک – صفر) باخته. به عبارت دیگر تیم مورینیو به هیچ‌کدام از این هفت تیم بیشتر از یک گل نزده. در ادامه مهمترین رکوردهای منفی چلسی در این فصل را مرور می‌کنیم.

- رومن آبراموویچ مالک روس چلسی برای اولین بار در این تیم سه شکست متوالی را تجربه کرد. آخرین بار در اکتبر ۱۹۹۹ چلسی سه بازی متوالی لیگ را باخت.

- خوزه مورینیو سرمربی چلسی هرگز در دوران مربیگری خود در یک فصل ۷ شکست تجربه نکرده بود. آقای خاص این رکورد را درحالی ثبت کرد که فقط ۱۲ هفته از لیگ سپری شده.

- خوزه مورینیو هرگز به عنوان سرمربی سه بازی متوالی در لیگ را نباخته بود.

- تا پیش از این فصل، اولین و آخرین باری که چلسی رکورد فاجعه‌بار ۷ باخت از ۱۲ بازی ابتدای فصل داشت، فصل ۷۹-۷۸ بود. چلسی در پایان آن فصل به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

- چلسی فصل گذشته در این مقطع با ۱۰ برد، ۲ مساوی و بدون شکست (۳۲ امتیاز)، ۳۰ گل زده و ۱۱ گل خورده صدرنشین لیگ برتر بود. مدافع عنوان قهرمانی این فصل با ۳ برد، ۲ مساوی و ۷ شکست (۱۱ امتیاز)، ۱۶ گل زده و ۲۳ گل خورده در جایگاه شانزدهم ایستاده است.

- تعدا شکست‌های چلسی در این فصل (۷) از مجموع تعداد شکست‌های یونایتد، آرسنال و سیتی (۶) بیشتر است.

تنها تیم تاریخ لیگ برتر که باوجود کسب فقط ۱۱ امتیاز از ۱۲ بازی ابتدای فصل، فصل را بین ۶ تیم بالای جدول به پایان برده استون ویلا (۰۴-۲۰۰۳) بود. استون ویلا در پایان آن فصل با ۵۶ امتیاز در رده ششم ایستاد. به نظر می‌رسد چلسی برای حضور در رده‌های بالای جدول نیاز به تاریخ‌سازی بزرگی دارد.
منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس