آقای خاص آلمانی در رابطه با سخنان مورینیو گفت: من فقط به بازی تیمم فکر می‌کنم و گاهی هم زیاد با داور چهارم حرف می‌زنم. اصولا با هیچ مربی‌ای مشکل ندارم. گمان می‌کنم صحبت‌کردنم با داوران خللی به مربیان دیگر وارد نکند.

گروه ورزشی مشرق - فوتبال لیگ برتر انگلیس پیوسته محل بحث و جدل مربیان بزرگ روز دنیا بوده است. لیگ جزیره، هم دارنده بیشترین تعداد تیم‌های بزرگ است و هم به دلیل رقابت شدید و سنگین دارای تنش‌های بسیاری است. از این دست، می‌توان به سخنان اخیر "ژوزه مورینیو" -مربی پرتغالی چلسی- در مورد "یورگن کلوپ" -سرمربی آلمانی لیورپول- که پیش از این هم سابقه با یکدیگر چالش و رقابت داشتند، و پاسخ اخیر کلوپ اشاره کرد.

مربی آلمانی از زمانی که وارد لیگ جزیره شده، به خاطر رفتار خاص و گفتگوهایش با داور چهارم در کنار زمین، به یک چهره پر رنگ در میان فوتبال دوستان و رسانه‌های انگلیسی تبدیل شده است. او، جدیدا به گفته‌های مورینیو مبنی بر اینکه اگر وی رفتارهای کلوپ را انجام بدهد از کنار زمین اخراج می‌شود و چرا داورهای به او چیزی نمی‌گویند، پاسخ داده است.

ترجیح می‌دهم بجای جنجال، با فوتبال انگلیس بیشتر آشنا شوم

کلوپ در اظهار نظر اخیری که در گفتگو با پایگاه ورزشی معتبر گل داشت، گفت: "خب این روش من در مربیگری است. دلم می‌خواهد آرام باشم اما نمی‌توانم. اصلا با داور چهارم مشکلی ندارم. از او سوال می‌پرسم چون با لیگ برتر آشنا نیستم و طبیعتا برخی قوانین برایم معنای مجهولی دارد که باید بفهمم. من واقعا دوست دارم که از فوتبال انگلیس بدانم. اینجا قوانینی هست که من با آنها آشنا نیستم و حقیقتا هم در این چند هفته قوانین جالبی دیدم که با آنها آشنا نبودم. بعضی اوقات به شکل محترمانه‌ای سوالم را از داور می‌پرسم اما صورتم حالت دیگری دارد. تقصیر من چیست؟ ممکن است چیزی بگویید اما حالت صورتتان چیز دیگر باشد".

آقای خاص آلمانی که البته خودش در بدو ورود به انگلیس گفت من "معمولی" هستم، در رابطه با سخنان مورینیو افزود: "من فقط به بازی تیمم فکر می‌کنم و گاهی هم زیاد با داور چهارم حرف می‌زنم. اصولا با هیچ مربی‌ای مشکل ندارم. گمان می‌کنم صحبت‌کردنم با داوران خللی به مربیان دیگر وارد نکند. اصلا شاید گاهی به خاطر نزدیکی نیمکت دو تیم بخواهم با سرمربی حریف صحبت کنم همانطور که در بازی مقابل تاتنهام با "پوچتینو" برخورد کردم. می‌دانم که قانون فوتبال، یک قانون مشخصه اما تفاوت‌هایی در قوانین فوتبالی کشورها وجود دارد و ما در آلمان همیشه می‌گوییم که انگلیسی‌ها سخت‌گیرتر هستند. به این دلیل است که قانون‌های اینجا برای من کمی ثقیل است و برای همین هم زیاد سوال می‌کنم ولی در هر حال تبعیت می‌کنم.

منبع:

http://www.goal.com/en-us/news/85/england/2015/11/07/17096492/klopp-dismisses-mourinho-touchline-criticisms

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
    0 0
    مگه قوانین فوتبال همه جا یکی نیست توالمان به اوت چیز دیگه ای میگن؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس