کد خبر 469587
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳

سخنگوی جمعیت ایثارگران از برگزاری ۴۰ جلسه با محوریت وحدت و همگرایی اصول‌گرایان میان سه تشکل مؤتلفه، پایداری و ایثارگران خبر داد.

به گزارش مشرق، لطف‌الله فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به انتخاب آیات مصباح یزدی، یزدی و موحدی‌کرمانی به عنوان فصل‌الخطاب پایداری، مؤتلفه و ایثارگران، اظهار داشت: این موضوع که سه فقیه بالای سر سه تشکل حضور داشته باشند، دستاورد مهمی است؛ در واقع جریان اصول‌گرایی به مرجعیتی رسیده‌اند و همه قبول کرده‌اند که هر چه این سه بزرگوار بگویند، فصل‌الخطاب باشد.

وی ادامه داد: فصل‌الخطاب قرار گرفتن آیات مصباح‌یزدی، یزدی و موحدی‌کرمانی دستاورد بزرگی محسوب می‌شود و این سه تشکل نیز روز به روز به این موضوع در صحنه عمل نزدیک‌تر می‌شوند؛ این موضوع امید و حرکت را در اردوگاه اصول‌گرایان زیاد می‌کند.

سخنگوی جمعیت ایثارگران با اشاره به اختلاف‌افکنی‌های اصلاح‌طلبان در اردوگاه اصول‌گرایی، افزود: روشن است که رقیب می‌خواهد به وحدت اصول‌گرایان آسیب بزند و مهمترین ابزار آنها نیز جنگ رسانه‌ای است، اما نیروهای حزب‌اللهی هوشیار و هوشمند هستند.

فروزنده از برگزاری 40 جلسه با محوریت وحدت و همگرایی اصول‌گرایان میان سه تشکل مؤتلفه، پایداری و ایثارگران خبر داد و گفت: سه تشکل مؤتلفه، پایداری و ایثارگران شروع‌کننده کار بوده‌اند و استراتژی اصلی ما این است که به وحدت حداکثری برسیم و همه اصو‌ل‌گرایان را دور یک چتر واحد جمع کنیم. هم‌اکنون نیز همین مسیر دنبال می‌شود و به زودی آثار و نتایج آن را خواهیم دید.

وی تأکید کرد: هر فردی نظرات فقها را به عنوان فصل‌الخطاب نپذیرد در حقیقت در پازل دوم خردادی‌ها بازی کرده است.

سخنگوی جمعیت ایثارگران با بیان اینکه آقای لاریجانی گفته که نسبت به فقها اعتقاد و باور دارد، افزود: آقای لاریجانی و سایر اصول‌گرایان باید بدانند که جریان دوم خرداد تلاش می‌کند روی هر کسی که ظرفیتی در جریان اصول‌گرایی دارد، عملیات انجام دهد، لذا همه اصول‌گرایان باید مراقب باشند و با صراحت مواضع خود را بیان کنند و نشان دهند که وحدت اصول‌گرایان و تبعیت از فقها برایشان مهم است.

فروزنده گفت: انتخابات یک امتحان است و این مقطع نیز می‌گذرد و اگر فرد یا گروهی به وحدت اصول‌گرایان کمک کند خیر دنیا و آخرت نصیب‌شان می‌شود و میان مؤمنان محبوب می‌شوند و اگر کسی به این مسئله توجه نکند، در صحنه اجتماعی آسیب می‌بیند.

وی تأکید کرد: امیدواریم همه دوستان اصول‌گرا از جمله آقای لاریجانی به این نکته توجه کرده و به شبهات پاسخ دهند و با مواضع شفاف و صریح خود نشان دهند که به دنبال وحدت در جریان اصول‌گرایی هستند.

سخنگوی جمعیت ایثارگران در پایان خاطرنشان کرد: آقای لاریجانی سوابق خوبی دارد و ما یادمان نرفته که جریان دوم خرداد در صدا و سیما چه برخوردی با او داشتند و روشن است که این جریان آقای لاریجانی را حتی یک دقیقه به عنوان رئیس مجلس تحمل نمی‌کند، لذا وی باید به این واقعیت توجه داشته و کمک کند که جریان اصول‌گرا زودتر به وحدت برسند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس