کد خبر 491292
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲

ایست بازرسی میان شهر «الدبس» (دوبز) در شمال غرب کرکوک و مرکز استان، مورد حمله انتحاری عناصر وابسته به گروه تروریستی داعش قرار گرفت.

به گزارش مشرق، شب گذشته پس از حمله انتحاری داعش در شهر «الدبس» (دوبز)، درگیری شدیدی میان نیروهای امنیتی و پلیس استان کرکوک با گروه تروریستی داعش روی داد و در نتیجه ۴ نیروی پلیس جان خود را از دست دادە و ۸ عنصر داعش نیز کشته شدند.

این درگیری پس از حمله یک عامل انتحاری داعش به مرکز پلیس شهر دوبز در شمال غرب شهر کرکوک و حمله همزمان افراد مسلح وابستە به داعش به ساختمان فرمانداری این شهر، میان نیروهای پلیس و امنیتی منطقهە و عناصر داعش روی داد.

یکی از مسئولان امنیتی در این باره به‌ منابع خبری اقلیم کردستان‌ اعلام کرد که در آغاز، خودرویی بمب‌گذاری شدە منفجر شدهو درگیری‌ها پس از انفجار انتحاری آغاز شد و منجر به کشتە شدن ۸ عنصر داعش شدە و ۴ نیروی پلیس نیز جان خود را از دست دادند.

وی افزود: در این درگیری همچنین ۱۵ تن از نیروهای امنیتی و پلیس استان کرکوک زخمی شدەاند.

این در حالی است که پیش‌تر رسانه‌های خبری از حمله انتحاری تروریست‌های داعش به یک مرکز پلیس در دوبز و تسلط آن‌ها بر ساختمان فرمانداری این شهرستان خبر داده اما بعدا گزارش دادند که نیروهای پیشمرگه کرد ساختمان فرمانداری را از تروریست‌ها پس گرفتند.

دوبز که در حدود ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر کرکوک واقع شده است، از منابع غنی نفت برخوردار و از مناطق تحت کنترل داعش در استان کرکوک دور است.

{$sepehr_album_32812}

منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هادی ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
    0 0
    به جهنم خوش نیامدید ای سگان درنده داعش
  • علی ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
    0 0
    داعش داره نابود می شه همین دو سه روز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس