کد خبر 491073
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳

نیروهای امنیتی لبنان یک عنصر دیگر که در انتقال عوامل انتحاری انفجار مقابل سفارت ایران در بیروت نقش داشت، را دستگیر کرد.

به گزارش مشرق، نیروهای امنیتی لبنان در ادامه روند تفکیک هسته‌های تروریستی در کشورشان، یکی دیگر از عوامل انفجار انتحاری مقایل سفارت ایران در بیروت را دستگیر کردند.

به گزارش وبگاه خبری روزنامه «الجمهوریة»، نیروهای امنیتی لبنان با صدور بیانیه‌ای از دستگیری یک عامل تروریستی با نام اختصاری «م.ح»‌ به درخواست دادستانی کل این کشور و به اتهام دست داشتن در عملیات تروریستی خبر دادند.

بر اساس این گزارش، «م.ح» در جریان بازجویی به وابستگی به یکی از گروهک‌های تروریستی فعال در ارتفاعات منطقه مرزی «عرسال» و مشارکت در نبردهای آنان در سوریه اعتراف کرد.

این گزارش حاکی است که این عامل تروریستی به مشارکت در حمله به نیروهای ارتش لبنان در منطقه «عبرا» و انتقال عوامل تروریستی انفجارهای مقابل سفارت ایران در بیروت و همچنین مقدمه سازی برای یک اجرای عملیات انتحاری دیگر علیه مراکز ارتش اعتراف کرد.

بر اساس این گزارش، این عامل تروریستی از تکمیل روند تحقیقات به دستگاه قضایی لبنان معرفی شد.

انفجارهای تروریستی 28 آبان ماه دو سال گذشته مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت به شهادت 25 تن از جمله حجت الاسلام و المسلمین «ابراهیم انصاری» رایزن فرهنگی ایران در لبنان، همسر یکی از دیپلمات‌های ایرانی و چهار تن از محافظان سفارت و همچنین زخمی شدن بیش از 150 تن دیگر منجر شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس