کد خبر 491260
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۳

گروه تروریستی داعش بار دیگر مدعی شد که هواپیمای مسافربری ایرباس روسیه را در صحرای سینا سرنگون کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری فرانسه، گروه تروریستی داعش که پیش از این روز شنبه مسئولیت سقوط هواپیمای مسافربری ایرباس ای 321 روسیه را بر فراز صحرای سینا را بر عهده گرفته بود، بار دیگر چهارشنبه این ادعای خود را تکرار کرده ولی هیچ گونه جزییات جدیدی را در خصوص این حادثه اعلام نکرده است.

کارشناسان صنعت هواپیمایی اعلام کرده اند که تحقیقات مربوط به سقوط این هواپیمای مسافربری زمان خواهد برد. لاشه هواپیما در مسافتی به گستردگی 16 کیلومتر پراکنده شده است.

گروه تکفیری داعش با انتشار یک پیام  صوتی در شبکه های اجتماعی ادعا کرد: داعش هر زمانی که بخواهد جزییات مربوط به حمله به هواپیمای مسافربری را اعلام خواهد کرد.

در این پیام آمده است: ما هیچ تعهدی نداریم که در خصوص نحوه ساقط کردن هواپیما توضیح دهیم. این گروه تروریستی روز گذشته نیز با انتشار فیلم ویدئویی، شادی و جشن تروریست ها را از این حادثه نشان داده است.

یک تروریست داعشی در این پیام گفته است: لاشه هواپیما را بیاورید، جعبه سیاه را بیاورید و آن را تجزیه و تحلیل کنید و به ما نتیجه تحقیقات خود را بگویید. ثابت کنید که ما هواپیما را سرنگون نکرده ایم. ما در هر زمانی که انتخاب کنیم، جزییات مربوط به سقوط هواپیما را اعلام خواهیم کرد.

روز شنبه یک فروند هواپیمای ایرباس ای 321 روسی با 217 مسافر و 7 خدمه در صحرای سینا سقوط کرد. این هواپیما از شهر شرم الشیخ به سوی سن پیترزبورگ در حال حرکت بوده است. همه سرنشینیان این هواپیما از جمله 25 کودک در بزرگترین فاجعه هوایی در تاریخ روسیه و شوروی سابق جان باختند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس