داده‌های اولیه به دست آمده از جعبه سیاه هواپیمای مسافربری روسی که در شبه جزیره سینا سقوط کرد نشان می‌دهد که پیش از وقوع این تراژدی خلبان به هیچ مشکل فنی اشاره‌ای نمی‌کند.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، داده‌های اولیه به دست آمده از جعبه سیاه هواپیمای مسافربری روسی که در شبه جزیره سینا سقوط کرد نشان می‌دهد که پیش از وقوع این تراژدی خلبان به هیچ مشکل فنی اشاره‌ای نمی‌کند؛ این مطلب را رسانه‌های خبری به نقل از منابع نزدیک به تیم‌های تحقیقاتی اعلام کرده‌اند.

روز شنبه 31 اکبر بود که یک فروند هواپیمای مسافربری ایرباس اِی.321 خطوط هوایی کوگالیماویای روسیه در حالی که در مسیر شیخ‌الشرم به سنت‌پترزبورگ در حال پرواز بود بر فراز شبه جزیره سینا در مصر سقوط کرد؛ تمامی 224 سرنشین آن شامل مسافران و کادر پروازی در این حادثه کشته شدند؛ این تراژدی بزرگترین حادثه هوایی در تاریخ هوانوردی روسیه بود.

وال‌استریت‌ژورنال در همین زمینه اعلام کرد که تحلیل انجام شده روی داده‌های جعبه سیاه نشان می‌دهد که در مقابل اتفاقی که در هواپیما رخ داده است «کادر پرواز زمان چندان و یا هیچ زمانی را برای واکنش در اختیار نداشتند».

حسام کاویش، سخنگوی دولت مصر روز سه‌شنبه اعلام کرد که بررسی و تحلیل داده‌های جعبه سیاه این هواپیما بین یک تا چهار هفته به طول می‌انجامد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس