سرمربی تیم پرسپولیس که از تصمیمات داور بازی مقابل ذوب‌آهن عصبانی بود لگد محکمی به بطری آب زد که این بطری تا 10 متر پرتاب شد.

به گزارش مشرق، هواداران تیم ذوب‌اهن در دقیقه 24 بازی مقابل پرسپولیس همراه با هواداران این تیم مرحوم هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس را تشویق کردند. هواداران ذوب‌آهن کاغذهایی در دست داشتند که روی آن عدد 24 درج شده بود.

* زمانی که یدالله جهانبازی داور بازی ذوب‌‌آهن- پرسپولیس ایمان صادقی را از بازی اخراج کرد کلیه بازیکنان و نیمکت‌نشینان پرسپولیس به سمت داور و کمک‌داور اول بازی رفتند. و به آنها اعتراض کردند.

* بعداز اخراج صادقی هواداران پرسپولیس علیه داور به شدت شعار دادند که محسن بنگر از آنها خواست فحاشی نکنند.

* 10 نفره شدن پرسپولیس هواداران این تیم با شعارهایی از بازیکنان درخواست داشتند که 10 نفره ذوب‌آهن را شکست دهند.

* نزدیک به 10 هزار تماشاگر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان حاضر هستند و این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کنند.

* در صحنه‌ای که داور علیه پرسپولیس سوت زد برانکو سرمربی این تیم لگد محکمی به بطری‌ها زد که ضربه برانکو به قدری قدرت داشت که این بطری حدود 10 متر پرتاب شد.

* مرتضی قدیمی‌پور دروازه‌بان جوان پرسپولیس زمانی که قصد داشت به بازی بیاید مورد تشویق همه بازیکنان پرسپولیس قرار گرفت تا با روحیه بالا درون دروازه بایستد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • جلال ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
    0 0
    کجای بازیهای اروپایی دیده شده که دروازبان را اخراج کنند. دروازبان مقدس است . و تنها است و دروازبانها کاری به به جیزی ندارند. و دروازبان حیثیت تیم است. و درب شهر تیم. و وقتی شکسته شود روحیه تیم می شکند که شکست. و بد کرد داور.....که ارزش جام را کم کرد. و جلوی رشد فوتبال را در واقع گرفت. و عدالت را کشت. زیرا کسی از بازیکنان هرگز نمی تواند جای دروازبانها را بگیرند. باید پرسپولیس شکایت حتی به فیفا کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس