کد خبر 491172
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸

سرمربی تیم پرسپولیس گفت:متاسفانه نتوانستیم به هدف مان برسیم و متاسفانه باز هم و باز هم با داوری مشکل داشتیم.

به گزارش مشرق،برانکو ایوانکوویچ پس از بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن و حذف سرخپوشان از جام حذفی اظهار داشت:قبل از هر چیزی مایلم به بازیکنان بابت بازی قهرمانانه تبریک بگویم.آنها تمام انرژی خود را در زمین گذاشتند.جنگیدند و همه توان شان را گذاشتند.ما باید می بردیم چون 4 شانس گل داشتیم.در 90 دقیقه ما باید برنده می شدیم.

وی ادامه داد:انتظار می رفت که انرژی تیم ما کم برود چون 100 دقیقه با 10 نفر بازی کردیم.متاسفانه نتوانستیم به هدف مان برسیم و متاسفانه باز هم و باز هم با داوری مشکل داشتیم.دوباره علیه ما تصمیم گرفته شد.داوران باید شرم کنند.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد:درباره این اتفاق دو روز صحبت می شود و مطلب نوشته می شود اما همه فراموش می کنند پرسپولیس حذف شد.من احتمالا دوباره جریمه می شوم چرا جرات کردم شکایت کنم.اینجور داوری دوستداران فوتبال را از این ورزش جدا خواهد کرد.هواداران فوتبال خواهان داوری عادلانه هستند.بازی منصفانه می خواهند.روابط محترمانه می خواهند و آن تیمی که تواناتر است باید ببرد.امسال تجارب سختی را سپری کردم و به همین دلیل مایوس و ناراحتم.من هر روز با بازیکنان صحبت می کنم و هر روز با آنها هستم و می دانم چقدر برای آنها بازی خوب و نتیجه خوب اهمیت دارد.طبیعی است که آنها هم از بازی جوانمردانه مایوس شده اند و همه کارهایی که انجام می دهیم نقش بر آب شد.ما به بچه ها یک چیزی یاد می دهیم ولی آنها در زمین چیز دیگری می بینند.

وی افزود:بازی تحت تاثیر اشتباه داوری بود.طبیعی است در این شرایط بازیکنان خسته می شوند و وقتی حمله می کنند تمرکز ندارند کار را تمام کنند.

برانکو درباره ناراحتی هواداران از اشتباهات داوری بیان داشت:من از هواداران خیلی تشکر می کنم.آنها در کل بازی ما را تشویق کردند.واقعا می خواستند ما نتیجه بگیریم.خواست من هم همین بود.جنگندگی بچه های ما را آنها خوب شناخته اند و همین برای بازیکنان ما یک جایزه بزرگ است.من امیدوارم در بازی های بعدی به خودمان بیاییم و در مسابقات آینده بتوانیم در همین سطح بازی کنیم.گل را به خاطر یک اشتباه جزیی دریافت کردیم.اما باید درک کنیم که مرتضی قدیمی پور در اولین بازی بود که در این سطخ به میدان رفت.من او را درک می کنم و گلایه ای ندارم.مهم این است تیم شکل بگیرد و کارمان را ادامه بدهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
    0 0
    درود بر تو وبازیکنان با غیرتت
  • ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
    0 0
    شانتاژ نکن موسیو ، دروازه بانتون به عنوان آخرین بازیکن جوری رفت تو زانوهای مهاجم ذوب که می تونست بازیکنو خلاص کنه انتظار چی دارید بسه دیگه لوس بازی و بهانه گیری هر بار می بازید شروع می کنید .
  • reza ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
    0 0
    خودت شرم کن بازیکنا دربازه خالی روکه گل نمیکنن فقط 90دقیقه به خودشون الکی فشارمیارن فقط سرعت دارن تا اخرین دقایق اخر هیچی داور ایراد داره زمین ایراد داره ماخوبیم
  • ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
    0 0
    اگر در اروپا بود هرگز برانکو یا امثال او جرات نمیکردند که چنین کلمات زشتی را بدون عقوبت ومجازات شدید درمقابل داوران بکار ببرند در واقع فدراسیون فوتبال باید بابت این گونه هرزه گوییهای مربیان یا بازیکنان ، از ملت ما شرم کند که افسار این آدمها را برای هرتوهینی باز گذاشته است... برانکو دهنت را ببند...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس