کد خبر 490581
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱

در مقطع کنونی و در ماه های پیش رو تا برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال باید منتظر حربه های جدیدتر از صندلی نشینان فدراسیون فوتبال باشیم اما یقینا اهالی فوتبال نیز در مقابل این دسیسه ها ساکت نخواهند نشست.

واکنش کافه فوتبال به اتفاقات اخیربه گزارش مشرق، جمعی از پیشکسوتان، مربیان و کارشناسان فوتبال در بیانیه‌ای که از سوی کافه فوتبال منتشر شده نسبت به اتفاقات اخیر واکنش نشان دادند: «فعالیت های انتخاباتی برای رسیدن به کرسی ریاست فدراسیون فوتبال هر روز وارد فاز جدیدتری می شود و علی القاعده مدیران فدراسیون نشین فوتبال که در سال های برای حفظ و در مقاطعی بازگشت به فدراسیون مهم فوتبال دست به هر کاری زده اند عزم خود را برای ماندن در قدرت جزم کرده اند.

آنها این بار تمام تلاش خود را معطوف به تخریب و کنار زدن همه ی آنهایی خواهند کرد که در پازل و برنامه های آنها جایی نداشته و با آنها مخالف هستند. "روزی 14 میلیون بگیر و مخالفان ما را تخریب کن " این توافق جدید مدیران سیری ناپذیر فدراسیون فوتبال(همان ها که درگذشته مخالف سرمربی تیم ملی بودند) با سرمربی تیم ملی است. در مقابل این خارجی هم که منافع خود را درخطر دیده برخلاف وظایفش در تیم ملی فوتبال، وظیفه جدید را به خوبی انجام می دهد. مصاحبه می کند؛ توهین می کند؛ تحقیر و تخریب می کند و خلاصه در بازی جدید بی پروا و بدون حد و مرز نقشش را به خوبی ایفا می کند.

در مقطع کنونی و در ماه های پیش رو تا برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال باید منتظر حربه های جدیدتر از صندلی نشینان فدراسیون فوتبال باشیم اما یقینا اهالی فوتبال نیز در مقابل این دسیسه ها ساکت نخواهند نشست. منتظر پایان مسابقات تیم ملی در مقابل ترکمنستان و گوام خواهیم نشست و در آینده با شفافیت بیشتر در خصوص اقدامات نامشروع گروه خاص فدراسیون نشین و سرمربی هتاک تیم ملی سخن خواهیم گفت.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس