امیرحسین قاضی زاده گفت: وزارت اطلاعات نیز در کنار اطلاعات سپاه باید در وهله اول سعی کند جلوی زمینه های نفوذ را بگیرد و پیشگیرانه عمل کند.

به گزارش مشرق، امیرحسین قاضی زاده نماینده مردم مشهد و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی،  اظهار داشت: متاسفانه این روزها شاهد حملات ناجوانمردانه به اطلاعات سپاه هستیم در حالیکه من معتقدم اطلاعات سپاه تا کنون هرآنچه در توان داشته برای پاسداری از انقلاب و آرمان های آن هزینه کرده است.

وی در ادامه افزود: وزارت اطلاعات نیز در کنار اطلاعات سپاه باید در وهله اول سعی کند جلوی زمینه های نفوذ را بگیرد و در واقع پیشگیرانه عمل کند.

قاضی زاده همچنین تاکید کرد: ما همانگونه که با تیم های تروریستی رفتار می کنیم و عملیات و اتاق فکر آنها را در آن سوی مرزها زیر ذره بین داریم و در نهایت هم تیم آنها را متلاشی می کنیم، باید با تیم های جاسوسی نفوذی نیز برخورد داشته باشیم.

نماینده مردم مشهد در پایان با اشاره به اینکه تیم های جاسوسی نفوذی، تیم های ترور فکری هستند خاطرنشان کرد: از وزارت اطلاعات نیز انتظار می رود که در کنار اطلاعات سپاه، برنامه های جاسوسی نفوذی ها را بشناسد و قاطعانه پیش از انجام عملیات، با آنها برخورد کند.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس