کد خبر 490057
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳

گروه رسانه‌‌ای نیروهای داوطلب مردمی خبر دادند که طی 24 ساعت گذشته دست کم 40 داعشی در عراق به هلاکت رسیدند.

به گزارش مشرق، گروه رسانه‌ای وابسته به نیروهای مبارز داوطلب مردمی عراق روز دوشنبه اعلام کرد که در جریان عملیات 24 ساعت گذشته در این کشور دست کم 40 عضو گروه تروریستی داعش به هلاکت رسیدند.
 
از سوی دیگر، عملیات در استان الانبار همچنان از محور غربی ادامه داشته و ده‌ها بمب کنار جاده‌ای در این منطقه پاکسازی شده است.
 
همچنین "هادی العامری" دبیرکل سازمان بدر و یکی از فرماندهان ارشد نیروهای داوطلب مردمی عراق از جدی نبودن ائتلاف بین المللی ضد داعش انتقاد کرد.
 
العامری پس از دیدار فرانک بیکر سفیر انگلیس در بغداد با وی بر اهمیت جلوگیری از نفوذ تروریست‌ها از خاک ترکیه و کشورهای دیگر به داخل عراق تاکید کرد و خواستار آموزش دستگاه‌های امنیتی عراق شد.
 
وی همچنین از برخی طرف‌هایی که نیروهای داوطلب مردمی را شبه نظامی می‌خوانند، خواست از به کار بردن چنین تعابیری برای نیروهای داوطلب مردمی دست بردارند.
 
سفیر انگلیس هم، دستاورد اخیر نیروهای امنیتی و  داوطلب مردمی در بیجی را پیروزی بزرگ خواند و اعلام کرد کشورش از عراق در جنگ با تروریسم حمایت می‌کند.
 
دو طرف همچنین بر حمایت از دولت عراق در رویارویی با خطراتی که این کشور را احاطه کرده‌است و تلاش برای حل مشکلات فرعی میان بغداد و اربیل تاکید کرد.
 
این در حالی است که یک منبع امنیتی در فرماندهی عملیات الانبار از پیشروی نیروهای امنیتی در منطقه البوفراج در شمال شهر الرمادی خبر داده است.
 
بر اساس گزارش الفرات، نیروهای امنیتی با هدف آماده شدن برای ورود به عمق شهر الرمادی از محور شمالی به پیشروی در البوفراج ادامه می‌دهند.
 
این منبع گفت نیروهای امنیتی از شامگاه یکشنبه عملیات گسترده‌ای را در منطقه البوفراج آغاز کرده اند که تاکنون ده‌ها تروریست داعشی کشته و مناطق مهمی هم از سیطره داعشی‌ها آزاد شده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس