شبکه رادیویی تهران، به صورت زنده آئین باشکوه ۱۳ آبان در پایتخت را با ویژه برنامه "انقلاب دوم" از ساعت ۹ تا ۱۱ پوشش می‌دهد.

به گزارش مشرق، همزمان با برگزاری مراسم ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام، شبکه رادیویی تهران با عنوان برنامه «انقلاب دوم» از ساعت 9 تا 11 به طور مستقیم این مراسم را پوشش می دهد.

 با استقرار واحد سیار شبکه رادیویی تهران در محل تجمع راهپیمایان در مقابل لانه جاسوسی آمریکا (خیابان طالقانی) مراسم راهپیمایی یوم الله13 آبان و حضور پرشور مردم از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز به اطلاع شنوندگان می رسد.

گزارشگران علیرضا محمدی و اکبر یاری نیز حضور گسترده دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در مقابل لانه جاسوسی آمریکا واقع در خیابان طالقانی را به سمع مخاطبان می رسانند.

این برنامه کاری از گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران است که به تهیه کنندگی مهدی رادفر و اجرای سعید بارانی روی آنتن می رود.

 راهپیمایی 13 آبان روز ملی استکبار ستیزی، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز دانش آموز را به صورت زنده از ساعت 9 تا 11 از رادیو تهران موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز بشنوید.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس