طرح یک‌روزه «رهروان شهید حسین فهمیده» با مشارکت شش هزار و 900 دانش‌آموز سیزده‌ساله امروز در هرمزگان برگزار ‌شد.

به گزارش مشرق، معاون هماهنگ کننده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه گفت: در این همایش یکروزه در شهر بندرعباس دانش آموزان 13 ساله ساعت هشت صبح مسیر محل زمین ورزشی خورشید تا گلزار شهدای بندرعباس را راهپیمایی و با شهدا تجدید میثاق کردنند.

سرهنگ عباس غلامشاهی افزود: امسال شهید شاخص این طرح در هرمزگان، شهید 13 ساله غلام جعفرزاده بودکه از پدر این شهید در این همایش تجلیل شد.

وی گفت: در این مراسم از 20نفر از برگزیدگان مسابقه کتاب خوانی هفته بسیج دانش آموزی نیز تجلیل شد.

سرهنگ غلامشاهی گفت: یازدهمین دوره این طرح در چهار استان هرمزگان، بوشهر، خوزستان و سیستان و بلوچستان که حوزه فعالیت نیروی دریایی سپاه جمهوری اسلامی ایران است با مشارکت بیست هزار دانش‌آموز سیزده‌ساله برگزار شد.

وی افزود: این طرح به همت نیروی دریایی سپاه و همکاری سازمان بسیج دانش‌آموزی برگزار می شود و دانش آموزان 13 ساله ضمن عضویت در بسیج با شخصیت شهید فهمیده آشنا می‌شوند.

سرهنگ غلامشاهی گفت: هدف از اجرای این طرح زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن بزرگ مرد کوچک و بهره گیری از این ظرفیت مناسب برای انتقال و گسترش ارزش های ماندگار هشت سال دفاع مقدس به آینده سازان میهن اسلامی است.

سرهنگ غلامشاهی گفت: دانش آموزان پس از این طرح پیوسته با نیروی دریایی سپاه در ارتباط خواهند بود و در آینده نیروهای شاخص جذب سپاه می شوند.

هرمزگان 178 شهید دانش‌آموز دارد که 2 شهید 13 ساله از این جمع در کتاب 13ساله‌ها ویژه معرفی شهدای 13 ساله کشور معرفی شده‌اند.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس