کد خبر 505853
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲

چهارمین دوره مسابقات ملی شناورهای هوشمند با هدف ایجاد بستری هدفمند برای خلاقیت و نوآوری در بخش دانشجویی در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش مشرق، مسابقات ملی شناورهای هوشمند با هدف ایجاد بستری هدفمند برای خلاقیت و نوآوری دانشجویان که آینده‌سازان ایران اسلامی هستند و تقویت ارتباط بین صنعت و مراکز علمی و فرهنگ‌سازی صنایع دریایی کشور در قالب تیم‌های دانشجویی در اردیبهشت سال ۱۳۹۵ برگزار می شود.

با توجه به اینکه توسعه دریا محور از اولویت‌های اصلی جمهوری اسلامی ایران است این مسابقات گام بزرگی در جهت فرهنگ‌سازی دریایی نیز خواهد بود.

این مسابقات دوسالانه در اردیبهشت ماه ۹۵ با توجه به تجارب حاصل در سه دوره گذشته، توسط دانشگاه صنعتی شریف آماده برگزاری است. فراخوان چهارمین دوره مسابقات شناورهای هوشمند در آذرماه ۱۳۹۴ اعلام شده و کمیته های فنی و اجرایی متشکل از فارغ التحصیلان و دانشجویان مجرب دانشگاههای معتبر کشور در حوزه صنایع دریایی با استفاده از تجربیات سه دوره قبل فعالیت خود را آغاز کرده اند.

در این دوره سعی شده است تا علاوه بر در نظر گرفتن آیتم های فنی مطابق عملکرد بهینه شناورهای هوشمند، ایده های خلاقانه در شناورهای با عملکرد خاص نیز به نحو مناسب تری امتیازدهی شوند.

 زمان ثبت نام تیم های شرکت کننده تا پایان آذرماه ۹۴ است.برای ثبت نام و شرکت در این مسابقه می توان به آدرس اینترنتی http://asvc.merc.sharif.ir/ مراجعه کرد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس