کد خبر 489164
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴

رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: جلسه امروز فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با حضور رئیس سازمان صدا و سیما برگزار شد و نمایندگان انتقادات خود را در مورد نحوه پرداختن رسانه ملی به موضوع برجام مطرح کردند.

به گزارش مشرق، کاظم جلالی نماینده مردم شاهرود با اشاره به جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: در جلسه امروز که با حضور رئیس سازمان صدا و سیما برگزار شد رئیس رسانه ملی به بیان مشکلات، کمبودها و نارسایی‌های این سازمان پرداخت و برنامه‌های پیش روی سازمان صدا و سیما را به اطلاع نمایندگان رساند.

وی با مفید ارزیابی کردن جلسه امروز افزود: در این جلسه نمایندگان به بیان نقطه نظرات خود در ارتباط با عملکرد رسانه ملی پرداختند و انتقاداتی را به نحوه عملکرد صدا و سیما در پوشش جلسات موضوع برجام داشتند که رئیس رسانه ملی توضیحاتی را در این باره ارائه کرد که چه میزان طرفداران و چه میزان منتقدین برجام در برنامه‌های صدا و سیما حضور داشتند.

رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس اضافه کرد: نمایندگان در جلسه امروز بر این اعتقاد بودند که در ارتباط با مصوبه مجلس در خصوص برجام کار شایسته و بایسته‌ای در رسانه ملی انجام نشده و با سرعت از آن عبور شده است.

جلالی در پایان گفت: اینگونه جلسات،‌جلسات خوب و مفیدی است چرا که ما در قالب نظام جمهوری اسلامی ایران حرکت می‌کنیم و هدف از این جلسات وحدت و همدلی است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس