رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با رد انتقادات نسبت به رویکرد رسانه ملی در جریان بررسی برجام، توضیح داد: در صداوسیما، حدود 3 هزار و 800 دقیقه زمان به تیم مذاکره کننده و موافقان برجام و حدود 2 هزار دقیقه زمان به منتقدان برجام داده شده است.

به گزارش مشرق، محمد سرافراز رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در خصوص انتقاداتی که برخی افراد نسبت به رویکرد رسانه ملی در جریان بررسی برجام داشته‌اند، گفت:طبق گزارشی که به مجلس هم داده شد، سازمان صداوسیما در خصوص برجام رویکرد مناسبی اتخاذ کرده بود.

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بر همین اساس تصریح کرد: حدود 3 هزار و 800 دقیقه زمان به تیم مذاکره کننده و موافقان برجام و حدود 2 هزار دقیقه زمان به منتقدان برجام داده شده است که این امر نشان دهنده رویکرد مناسب رسانه ملی در این امر است.

وی افزود: اکنون وظیفه تمام دستگاه ها از جمله صداوسیما، دولت و مجلس، مسئولیت سنگینی در قبال فرمایشات مقام معظم رهبری است که آنچه را ایشان مد نظر داشته‌اند اجرا کنند و روند امور به گونه ای نشود که ایران تعهدات خود را نسبت به برجام انجام دهد اما در مقابل آمریکا و سایر قدرت‌ها، تحریم ها را برطرف نکرده یا صرفا با برطرف کردن بخشی از آن، برجام را به درستی اجرا نکنند.

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در پایان خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم کمک کنیم تا برجام به درستی اجرا شود.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    0 0
    پس تو چه عدالتی برقرار کردی؟ باید اسمت رو بذارن عادل خان
  • ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    0 0
    ساعت پخش اختصاص داده شده چی؟
  • محمد ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    0 0
    جناب آقای دکتر سرافراز انسان بسیار متدینی هستند که قطعا تلاش ایشان در راستای خواست ملت و رهبر عزیزمان می باشد. اما احساس می شود عده ای از افراد ناآشنا به رسانه در اطراف ایشان هستند و به جای کمک به رسانه در پی تخریب این رسانه ملی هستند. امیدواریم رئیس محترم سازمان با مدیریتی که دارند افراد شایسته تری را جایگزین این افراد نماید.
  • ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    0 0
    واضحه که معمولا سوالات وبیان نقایص فرضی واشکالات کوتاهتر ند و پاسخگویی معمولا به زمان ووقت بیشتری نیازمند است دراین زمینه ( موضوع برجام ) هم واضحه که برای رفع ابهامات، پاسخ دهندگان به زمان بیشتری برای اقناع وتوضیح مسایل وپیچیدگی های برجام نیازداشتند . عدالت همیشه بمعنای یکسان بودن ویکدستی در همه چیز نیست....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس