کد خبر 489096
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۳

رسانه‌های آمریکایی با اشاره به کاهش حمایت‌ها از «جب بوش» به دلیل عملکرد ضعیف در مناظرات و آغاز حمایت‌های میلیاردرها از «مارکو روبیو» خبر دادند برادر رئیس‌جمهور سابق در آستانه انصراف از مبارزات انتخاباتی است.

رسانه‌های آمریکایی با اشاره به کاهش حمایت‌ها از «جب بوش» به دلیل عملکرد ضعیف در مناظرات و آغاز حمایت‌های میلیاردرها از «مارکو روبیو» خبر دادند برادر رئیس‌جمهور سابق در آستانه انصراف از مبارزات انتخاباتی است.

در حالی که مبارزات انتخاباتی جمهوریخواهان پس از مناظره سوم جمهوریخواهان تشدید شده، رسانه‌های آمریکایی از وضعیت ناگوار «جب بوش» و نزدیک شدن او به انصراف از مبارزات انتخاباتی خبر دادند.

روزنامه واشنگتن پست گزارش داد که «پل سینگر» میلیاردر معروف آمریکایی و یکی از حامیان سرسخت رژیم صهیونیستی رسما حمایت خود را از «مارکو روبیو» در مبارزات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد.

این روزنامه نوشت: سینگر یکی از تاثیرگذارترین افراد نقش آفرین در تبادلات و هزینه‌های مالی در حزب جمهوریخواه است و علاوه بر ثروت شخصی بالا، او در این حزب به عنوان شخص محوری در شبکه کمک‌کنندگان مالی جمهوریخواهان است.

«سینگر» در نامه‌ای به کمک‌کنندگان مالی در حزب جمهوریخواه ضمن حمایت رسمی از «مارکو روبیو» و ابراز خوش‌بینی درباره وی تصریح کرد: «او به تفکر درباره سیاست خارجی آمریکا به عنوان یک تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر مسئول خو کرده است».

نشریه «فوربس» درباره ثروت شخصی «پل سینگر» ثروتمند امریکایی و حامی سرسخت رژیم صهیونیستی گزارش داده که بر اساس برآوردها ثروت او 2.1 میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.

وی که در سال 2012 از «میت رامنی» در فعالیتهای انتخابات ریاست جمهوری حمایت و به او بیش از یک میلیون دلار کمک مالی کرده بود، عضو هیات مدیره «ائتلاف یهودیان جمهوریخواه» است.

حمایت این میلیاردر پرنفوذ در میان جمهوریخواهان از «روبیو» در حالی انجام شده که رسانه‌های آمریکایی از کاهش شدید حمایتها از «جب بوش» و حتی احتمال کناره‌گیری وی از مبارزات انتخاباتی خبر داده‌اند.

پایگاه «هیل» در این باره گزارش داد: «کمک‌کنندگان مالی ارشد بوش با هم مکالماتی مبنی بر این دارند که جب بوش قبل از نشست حزبی آیووا از مبارزات ریاست جمهوری کنار خواهد کشید و آنها در حال ارزیابی استراتژیهای خروج از کمپین بوش و احتمال پیوستن به دیگر نامزدها بویژه سناتور مارکو روبیو هستند».

در این مطلب آمده است: «مبارزات انتخاباتی بوش برای هفته‌های طولانی و تا قبل از عملکرد فاجعه‌بار او در سومین مناظره تلویزیونی جمهوریخواهان، با حمایت مالی ضعیفی روبرو بود و با مرگ و زندگی دست و پنجه نرم می‌کرد. برای تحلیلگران سیاسی و کمک‌کنندگان مالی روشن بود که کمپین بوش در حال شکست بود و اینکه او نمی‌تواند با دونالد ترامپ و بن کارسون پیشتاز در جمهوریخواهان رقابت کند و حمایت مردمی و عمومی از او به اندازه‌ای نبود که از او نامزد موفق ریاست جمهوری باشد».

«هیل» با اشاره به افزایش حمایتها از روبیو نوشت: «چشمان جهان سیاسی اکنون به روبیو سوق یافته،‌کسی که عملکرد او در مناظره خیره‌کننده بود و توانسته خود را به عنوان نامزد نسل آینده مطرح کند. برای مبارزات انتخاباتی جب بوش ماسه ساعت شنی در حال اتمام است. سوال بزرگ اکنون آن نیست که آیا در نهایت او از مبارزات کنار می‌رود بلکه سوال درباره آن است که او کی این کار را می‌کند».
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    0 0
    آل بوش آل رذالت است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس