کد خبر 488865
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵

پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تحمیل جنگ از سوی استکبار جهانی به ایران بوسیله صدام حسین رزمندگان به ندای رهبر و ولی زمانشان لبیک گفتند و در جبهه حق علیه باطل با شعور حسینی و حماسه‌ای عاشورایی حضور یافتند تا به فرمان امام خمینی(ره) از شرف و حیثیت ملی و دینی خود دفاع کنند.

 گروه دین مشرق، پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تحمیل جنگ از سوی استکبار جهانی به ایران بوسیله صدام حسین رزمندگان به ندای رهبر و ولی زمانشان لبیک گفتند و در جبهه حق علیه باطل با شعور حسینی و حماسه‌ای عاشورایی حضور یافتند تا به فرمان امام خمینی(ره) از شرف و حیثیت ملی و دینی خود دفاع کنند.

در همین رابطه شهید منصور جلالی در وصیت نامه‌اش نوشته است: ما نیز باید صداقت خویش را در تکرار دیرینۀ این کلاممان که می‌گفتیم:«یا لیتنی کنت معکم فأفوز فوزا عظیما» به اثبات برسانیم و بدانید که امروز نیز به گفتۀ امام صادق(ع) صحنه، عاشوراست و نبرد نیز بین حسینیان از یک سو و یزیدیان از سوی دیگر است که به همراه حسین زمان،پیر جماران،امام خمینی در صحنه بماند؛ چه به پیروزی رسد و یا شهید شود جایگاهی همانند یاران حسین (ع) دارد و بازماندگان صحنۀ پیروزی رسد یا شهید شود جایگاهی همانند یاران حسین (ع) کربلا باید پیام رسان خون شهیدان کربلا باشند و گرنه اگر جز این بود، در صف دشمنان خدا و قرآن و ائمه معصومین (ع) هستند و این را نیز بگویم که تنها و تنها جهاد و کوششی مقبول درگاه خداست که تحت ولایت امام عادل یا ولی فقیهی باشد و در این زمان ولایت امام خمینی بر همگان محرز شده است.

شهید عباس پورطاهریان نیز در رابطه با همراهی با علما و روحانیت در وصیتنامه خود،دانش‌آموزان را خطاب قرار داده و یادآور شده است: سخن من به دانش‌آموزان مسلمان و متعهد این است که هیچ وقت از روحانیت جدا نشوند و همگام و همراه روحانیت باشند که به قول امام این روحانیت بوده که اسلام را به اینجا رسانیده است و شما برادران و خواهران دانش‌آموز باید طوری از سنگر مدرسه حفاظت کنید که این منافقین و دشمنان امام و انقلاب اسلامی نتوانند در سنگرتان نفوذ کنند.

شهید علی‌اکبر ترشیزی هم در وصیت‌نامه خود نوشته است: از راه ولایت‌فقیه منحرف نشوید و جبهه‌ها را خالی نگذارید و اگر مرگ با سعادت را می‌طلبید، همراه با سخنان گهربار امام امت خود را بسازید و دنبال رو راه او باشید.

همچنین شهید خانعلی پیاده‌کوهسار در وصیت‌نامه‌اش توصیه کرده است:.. و سفارش دارم که حسین زمان را تنها نگذارید و شماها بازوان محکم پرتوان امام و انقلاب باشید که در آینده انشاءالله بتوانید خدمتگزار خوبی برای این ملت مستضعف و رنج دیده باشید و راه آن این است که مفاهیم صحیح اسلام را خوب درک کنید و به دوستان توصیه می‌کنم که با انقلاب اسلامی همراه باشید و امام را هرگز تنها نگذارید و یاری دهنده او باشید و ظلم و ظالم را یاری نکنند و در این راه شما پیروزید.

شهید علی جعفری‌پور هم در وصیت‌نامه خود می‌گوید:حسین جان، اگر در کربلا نبودیم به ندایت لبیک گوییم، حسین جان، اگر در آن فضای داغ و خونین کسی به فریادت نرسید و ندای تو را لبیک نگفت، ما پیروانت در فضای گرم و خمینی بزرگ لبیک گفته، به یاری حسین زمان ایران زمین می‌شتابیم و به جبهه نور علیه ظلمت می‌رویم و با خون خود قلب امام زمان ( عج ) را شاد می کنیم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس