کد خبر 488387
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹

مهاجم هندوراسی پرسپولیس گفت: این کل تقدیم به کاپیتان فقید تیم و هوادارانی که صدای فریاد شادی آنها بعد از گل تا ابد در گوش من خواهد ماند.

به گزارش مشرق، جری بنگستون (بنسون) در پایان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس با نتیجه یک بر یک خاتمه پیدا کرد، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و خوشحالم که توانستم در این بازی حساس برای تیمم گلزنی کنم.

وی ادامه داد: بازی مهمی بود و جلوی چشمان تماشاگران پرشور انجام شد. خیلی خوشحالم که توانستم با گلزنی‌ام هوادارن پرسپولیس را خوشحال کنم.

جری بنسون در گفت‌و‌گو در خصوص گلزنی‌اش در دربی 81 عنوان کرد: برای اینکه ضربه رضاییان به گل تبدیل شود خودم را در مسیر توپ قرار دادم اما ضربه توسط دروازه‌بان حریف برگشت داده شد و خوشحالم که در برگشت این توپ بار دیگر به من برخورد کرد و وارد دروازه استقلال شد.

وی افزود: در نیمه اول بهتر از حریف بازی کردیم اما در نیمه دوم روی یک غافلگیری دروازه‌مان باز شد. در ادامه بازیکنان تیم با تمام وجودشان برای گلزنی جنگیدند و خداراشکر که مزد تلاش‌مان را در ثانیه‌های آخر بازی گرفتیم.

مهاجم هندوراسی پرسپولیس با ابراز خوشحالی از گلزنی‌اش در این دربی 81 اظهار داشت: این گل را به هادی نوروزی و هوادارانی تقدیم می‌کنم که صدای فریاد‌های‌شان بعد از گل شدن توپ تا ابد در گوش من خواهد ماند.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    هوادارانی که صدای فریاد شادی آنها بعد از گل تا ابد در گوش من خواهد ماند.........ماشالله
  • علیرضا ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    واقعا گل قشنگی بود هم تاکتیکی بود هم ازروی غنای تاکتیکی وایییییییییی از .... هم شانس دارن این لنگیا
  • اس اس ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    بیچار ه اتفاقی توپ به پشتش خورد خودش نمی دونست لنگیها مفت در رفتن؟
  • حسن ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    به عنوان یک استقلالی معتقدم حق پرسپولیس باخت نبود ولی گلی که زدن به جز لطف خدا چیزی نبود.
  • ناشناس ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    استقلول کل بازی یه موقعیت داشت....اوتوبوسسس
  • استقلالی ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    اقای مظلموی میشه بگی براچی 1هافبک و2تا مهاجم بیرون کشیدی 3تا دفاع فرستادی تو زمین؟؟؟اخه کی تو دربی 70دقیقه دفاع میکنه؟؟ انصافاا استقلال به جز 1موقعیت در نیمه اول و یک موقعیت گل شده او نیمه دوم چی داشت؟؟؟؟تاکی باید بترسیم تو دربی؟؟؟اون ار قلعه نویی اینم ازشماااا؟؟70دقیقه دفاع اتوبوسی......
  • ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    عجب ......گزافه گوئی های پرسپولیسی به این خارجی هم رسوخ کرده ! مرد حسابی تو اصلآ متوجه نشدی توپ چه جوری و به کجات برخورد کرد و رفت تو گل ، اونوقت اونو با این طمطراق و آب و تاب تقدیم میکنی ؟! شانسی ترین گل تاریخ عمرم را دیدم !
  • حسین ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    اقایی که میفرمایید واقعاگل قشنگی بود وداریدمسخره میکنید.چهل وچهارساله پرسپولیسیم تعصب الکی هم ندارم بخواهم حرفاموبرای کسی توجیه کنم.ولی من فکرمیکنم شما تعصب بدون دلیل دارید اگرشماتونوددقیقه تیم برترمیدان بودید بنده شجاعتش راداشتم ومیگفتم حق مابرد که هیچ مساوی هم حق مانبود .ولی وقتی میبینم تیم اقای مظلومی.توطول نوددقیقه فقط یک موقعیت داشت وخلاص همین.غیرازاینه اگررحمتی رانداشتید کلاهت راقاضی کن وبدون تعصب بگوچندتا تیمتون باید گل میخورد حداقلش سه تا حداکثرش هم پنج تا موقعیت گل که سه تایش صددرصد بود .پس جوون تعصب الکی به خرج نده خودتان هم درون خودتان میدانید که پرسپولیس امسال تولیگ ازهمه تیمهابهتربازی میکند.چهارتابازی راباناداوریهاواگذارکردیم .که همه اذعان داشتند وحق رابه پرسپولیس دادند.وحالابالای جدول بودیم.تیم اول .که بااین بازیکنان جوان وپرانرژی .انشاالله .به صدرجدول هم میرسیم .بازیهای سخت شماتازه داردشروع میشود.خودتان هم میدانید موقتا صدرجدول هستید.چون انسجام تیمی استقلال اصلا ندارد.ویاتاکتیک مشخص که همه میدانند تاکتیک تیم شماراتوپ برسد به حیدری وان هم سانترکندروی دروازه این تاکتیک تیمیه شماست .غیرازاین هست .پس بااین حساب امیدوارنباشیدچون تاچندهفته دیگر وسطهای جدول هم شاید نباشید..برویدازرحمتی تشکرکنید که نگذاشت سنگین ترین باخت استقلال رانبینید.ولی پرسپولیس هفته به هفته داردبهترمیشودوخودتان هم میدانید.پس تعصب بیمورد نداشته باشید حقیقت بین باشید..والسلام
  • علیرضا ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    غنای تاکتیکی یعنی 45 دقیقه دفاع محض؟!!!
  • فوتبالی ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    ببین جری جون چه بلای سر عمران زاده اوردی.اخه این انصافه.
  • ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    این بابا نبود شوت اول مستقیم میرفت تو گل. شانس آورد گل شد وگرنه پرسپولیسیا همونجا میکشتنش که جلوی شوت اول رو گرفت.
  • رضا ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    تا بسوزی
  • ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    0 0
    فقط پرسپولیس استقلالی های عزیز شما لوله شده بودین شانس مال شما بود
  • ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    0 0
    مرد ناحسابي حداقل بايد 5 گل مي خوردين اونا شانسي نبود در ضمن خوش شانس ترين مربي مظلوميه تو بيشتر بازيها دقايق آخر گل ميزنه حالا يه بار هم برعكس شده .
  • ali ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    0 0
    فقط پرسپولیس استقلالی های عزیز شما لوله شده بودین شانس مال شما بود.????????????????????????????????????????????????????????????
  • علی فیلی ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    0 0
    خخخخخخخ.....یه وقیقه نود و شش...خدا چرا این عدد شش برا ششتقلالی ها نحسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس