کد خبر 488382
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲

رئیس سازمان لیگ گفت: برای دومین بار در تاریخ هیأت صد هزار نفری در ورزشگاه آزادی با شعار «لبیک یا حسین» برگزار شد.

به گزارش مشرق، مهدی تاج پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس و استقلال در دربی 81 گفت: بازی بسیار خوبی را از سوی دو تیم مشاهده کردیم. پس از پایان مسابقه به اتاق داوران رفتم و از آنها به خاطر عملکرد خوب‌شان تشکر کردم.ترکی کارت زرد و قرمز بازی را به من داد و به عنوان یادگار در مراسمی به خانواده نوروزی بدهیم.

وی در مورد حضور صد هزار نفری هواداران تصریح کرد: امروز صد هزار هوادار به ورزشگاه آمدند یک هیأت عزاداری صد هزار نفری برای اولین بار در ایران تشکیل شد این افتخار یک بار هم در سال 60 رخ داد که سپاهیان با شعار «لبیک یا حسین»‌به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شدند.

تاج در مورد اینکه یک بار هم در جام باشگاه‌های آسیا هیأت 120 هزار نفری برگزار شده بود، خاطرنشان کرد: واقعاً برای برگزاری دربی به ما انتقاد می‌شد که چرا بازی را در روز 7 امام حسین (ع) برگزار می‌کردیم. شما دیدید مراسم بسیار خوبی برگزار شد و در نهایت هم دو تیم عملکرد بسیار خوبی داشتند.

رئیس سازمان لیگ در ادامه تأکید کرد: واقعاً جا دارد از هواداران به خاطر عملکرد خوبشان تشکر کنیم امروز همبستگی خوبی بین آنها مشاهده کردیم. عادل فردوسی‌پور هم گزارش بسیار خوبی داشت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حبيب از كرج ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    شما يادتون نمياد بازي استقلال با جوبيلوي ‍‍زاپن همه صد هزار نفر عزا داري كردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس