کد خبر 488225
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶

رئیس کنفدارسیون فوتبال آسیا که یکی از نامزدهای انتخابات ریاست فیفا است، به احتمال زیاد به سود میشل پلاتینی کناره‌گیری کند.

به گزارش مشرق، به نقل از الکاس قطر، شیخ سلمان بن ابراهیم یکی از نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال است اما به نظر می‌رسد رئیس AFC می‌خواهد به سود پلاتینی کنار بکشد. این مساله را شیخ فهد، عضو کمیته اجرایی فیفا اعلام کرد.

شیخ فهد کویتی که نفوذ بسیار زیادی در فیفا و AFC دارد و دلیل اصلی نامزدی شیخ سلمان بحرینی هم هست، در این‌باره گفت: این احتمال وجود دارد که شیخ سلمان به نفع پلاتینی کناره‌گیری کند. پیش از این از حامیان پلاتینی بودم و الان هم از او حمایت می‌کنم. اطمینان دارم او بی‌گناه است و به زودی هم تبرئه می‌شود. پلاتینی مالیات مبلغی را که از فیفا گرفته بود، پرداخت کرد و هیچ چیزی را مخفی نکرد چرا که این پول حق او بود.

شیخ فهد ادامه داد: اگر پلاتینی تبرئه شود این احتمال هست که شیخ سلمان به نفع او کناره‌گیری کند و در این حالت، همه ما از او حمایت خواهیم کرد تا در انتخابات پیروز شود.

پلاتینی تا قبل از متهم شدن به دریافت رشوه از سوی فیفا، شانس نخست پیروز شدن در انتخابات بود اما الان شرایط پیچپده شده است. البته رئیس یوفا در جدیدترین اظهار نظرش اعلام کرد هیچ کسی شایسته‌تر از او برای پیروز شدن در انتخابات ریاست فیفا نیست.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس