کد خبر 488124
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷

حمله سعودی‌ها و همپیمانانشان به شهر صرواح استان مارب با شکست روبرو شد که در پی آن 15 مزدور عربستانی اسیر و دو خودرو نظامی آنان منهدم شدند.

به گزارش مشرق، حمله صبح امروز پنجشنبه هفتم آبان‌ماه مزدوران آل سعود و همپیمانان‌شان به شهر "صرواح" استان مأرب با مقاومت کیمته‌های مردمی و ارتش یمن به شکست منجر شد.

شبکه المسیره در خصوص درگیری‌های امروز مأرب گزارش داد: ارتش و کمیته‌های مردمی یمن دو خودروی نظامی مزدوران آل سعود در مناطق "حزم الحقيل" و "وادي الملح" شهر صرواح استان مأرب را منهدم کردند.

این شبکه یمنی افزود: در حمله ناکام رژیم عربستان به شهر صرواح، 15 مزدور سعودی در نزدیکی این شهر به اسارت ارتش یمن در آمدند.

از سوی دیگر، جنگنده‌های رژیم سعودی چندین بار استان مأرب را بمباران کردند تا با اعمال فشار و شکست مقاومت مردم پیشروی عناصر خود را هموار سازند.

رژیم سعودی با تشکل موسوم به ائتلاف عربی، ۹ کشور به جز عمان به همراهی آمریکا در هفته اول فروردین ماه سال جاری تجاوزگری‌های خود علیه مردم مظلوم یمن را آغاز کردند تا با سرکوب انقلاب مردم این کشور، «عبدربه منصور هادی» رییس جمهور فراری و مستعفی را بار دیگر بر منصب قدرت بنشانند.

منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شریف ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 0
    برای جلوگیری از احتمال ربایش آنها توسط گروه های کماندویی بلک واتر یا هر کوفت و زهرمار دیگری بهتر است این ازاذل را زودتر به ایران تسلیم کنند تا ما بدونیم چطوری ایرانی های اسیر منا را آزاد کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس