کد خبر 487940
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۰

وزیر امور خارجه آلمان در آستانه نشست وین برای حل بحران سوریه گفت هر چند حضور کشورها در نشست وین اتفاق خوبی است ولی به نظر می رسد نتایج مطلوبی حاصل نشود.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزیر امور خارجه آلمان با اشاره به نشست وین درباره بحران سوریه گفت برلین خیلی به نتایج این نشست خوش بین نیست و فکر نمی کند بتوان راهکار مناسبی برای بحران سوریه ارائه کرد.

فرانک اشتاین مایر وزیر خارجه آلمان در آستانه برگزاری نشست وین گفت امیدوار است این مذاکرات بتواند به سوی صلح و ثبات در سوریه گام بردارد ولی با توجه به شرایط و اختلافات موجود بین کشورهای شرکت کننده به نظر می رسد چندان نتایج مطلوبی حاصل نشود.

وی گفت: فکر نمی کنم در آنجا پیشرفتی وجود داشته باشد، اوضاع در منطقه درگیری همچنان بسیار پر تنش و اختلافات در مواضع بسیار زیاد است. با این حال، مذاکرات می تواند ما را به مسیر به سوی راه حل سیاسی نزدیک تر کند.

وزیر خارجه آلمان از حضور کشورهای ایران، روسیه، عربستان و آمریکا در نشست وین استقبال کرد و افزود: تاریخ جدیدی در روابط سیاسی در جهان شروع شده است.

بر اساس خبرهای منتشر شده در نشست وین علاوه بر کشورهای مذکور تعداد زیادی از کشورها از جمله آلمان و انگلیس، فرانسه، مصر، لبنان و اتحادیه اروپا نیز حضور خواهند داشت.

پیش از آلمان کشورهای دیگر مثل فرانسه و آمریکا از حضور ایران در نشست وین حمایت کرده بودند. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 0
    بشین بابا نازی!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس