کد خبر 487732
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴

یک هیئت از اعضای پارلمان فرانسه به ریاست رئیس «حزب دموکراتیک مسیحی» این کشور با رئیس جمهور سوریه در دمشق دیدار و درباره تحولات داخلی این کشور با وی گفت‌وگو کرد.

 به گزارش مشرق، یک هیئت فرانسوی به ریاست «جان فردریک بواسون» رئیس «حزب دموکراتیک مسیحی» این کشور با «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه در دمشق دیدار کرد.

به گزارش صفحه رسمی ریاست جمهوری سوریه در شبکه اجتماعی «توئیتر»، اعضای هیئت پارلمانی فرانسه در دیدار با بشار اسد درباره تحولات سوریه در سایه جنگ علیه تروریسم و خطرات تروریسم بر کشورهای منطقه و جهان بحث و گفت‌وگو کردند.

رئیس جمهور سوریه در این دیدار با بیان اینکه «تعامل با تروریسم و  افکار تندرو به عنوان پدیده‌های جهانی فرا مرزی ضروری است»، افزود: بسیاری از کشورهای منطقه و غرب از جمله فرانسه همچنان از تروریسم حمایت کرده و پوشش سیاسی لازم را برای آن در سوریه و منطقه تأمین می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت نقش نهادهای فرانسوی و در رأس آنها پارلمان این کشور در تصحیح سیاست‌های دولت فعلی فرانسه، گفت: علت درد و رنج‌های سوری‌ها نخست به تروریسم و نابودی تاسیسات زیر بنایی توسط تروریست‌ها و همچنین به محاصره تحمیلی علیه سوریه بر می‌گردد.

از طرفی دیگر هیئت پارلمانی  فرانسه نیز اهمیت همکاری همه کشورهای جهان در مبارزه با تروریسم را یادآوری کرده و بر اهمیت در پیش گرفتن سیاست‌های جدید در مبارزه با تروریست‌ها در سوریه تاکید کردند.

هیئت پارلمانی فرانسه ناکامی سیاست‌های غربی در پایان بخشیدن به تحولات سوریه را یادآوری کردند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس