کد خبر 487690
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵

مک‌دونالد که یکی از اصلی‌ترین نمادهای سبک زندگی آمریکایی به شمار می‌رود دارای بیش از 31 هزار شعبه و یک و نیم میلیون کارمند در سراسر دنیاست. این شرکت که به عنوان نماد کاپیتالیسم آمریکایی در جهان شناخته می‌شود با صرف هزینه های سنگین تبلیغاتی در صدد حفظ موقعیت خود به عنوان رتبه اول در حوزه مواد غذایی است.

گروه فضای مجازی مشرق - بیانات صریح رهبر معظم انقلاب پیرامون توطئه و نیت شوم امریکا در سوء استفاده از مذاکرات هسته‌ای، مردم فهیم کشورمان در شبکه های اجتماعی با راه اندازی کمپین  "اجازه نفوذ نمی‌دهیم" روزانه تصاویر و علائم نفوذ آمریکایی ها را منتشر می کنند و با تگ «#اجازه_نفوذ_نمیدهیم» نسبت به برخی تحرکات آمریکایی در داخل ایران هشدار می دهند.

عکس/ مقابله با نمادهای آمریکایی در شبکه های مجازی

مک‌دونالد
که یکی از اصلی‌ترین نمادهای سبک زندگی آمریکایی به شمار می‌رود دارای بیش از 31 هزار شعبه و یک و نیم میلیون کارمند در سراسر دنیاست. این شرکت که به عنوان نماد کاپیتالیسم آمریکایی در جهان شناخته می‌شود با صرف هزینه های سنگین تبلیغاتی در صدد حفظ موقعیت خود به عنوان رتبه اول در حوزه مواد غذایی است.

شایعات حضور شرکت مک‌دونالد در ایران بعداز انجام توافقات هسته‌ای نگرانی های عمومی را در بین مردم ایران افزایش داده است و در همین خصوص کمپین هایی با محتوای  "اجازه نفوذ نمی‌دهیم" در شبکه های مجازی افزایش یافته است.

درخصوص شایعه حضور مک دونالد حتی ده‌نمکی نیز در اینستاگرام خود واکنش نشان داد و نوشت: با ورود مک دونالد به ایران دیگر کسی گرسنه نمی ماند! (اینجا)

عکس/ مقابله با نمادهای آمریکایی در شبکه های مجازی

یکی دیگر از نمادهای پروژه نفوذ آمریکایی، لاتاری است که این روزها تصاویرش با تگ "اجازه نفوذ نمی‌دهیم" در شبکه های مجازی نظیر اینستاگرام منتشر می‌شود. لاتاری برنامه ی قرعه کشی سالانه آمریکاست و دولت آمریکا به برندگان این قرعه کشی گرین کارت آمریکایی اهدا می‌کند و از این طریق نژادهای مختلف را به خود جذب می‌کند.
دولت آمریکا هر ساله از طریق قرعه کشی به ۵۵۰۰۰ نفر از سرتاسر جهان گرین کارت اعطا میکند و آنها را به آمریکا می برد. هر ساله لیستی از کشورهایی که اتباع‌شان مجاز به شرکت در لاتاری هستند از سوی اداره مهاجرت آمریکا در فضای رسانه ای جهان اعلام میشوند. به همین دلیل این برنامه Diversity Visa Lottery نام گرفته است.

در ادامه برخی دیگر از تصاویری که این روزها در کمپین «#اجازه_نفوذ_نمیدهیم» در شبکه مجازی اینستاگرام منتشر می‌شود را ملاحظه می کنید.

{$sepehr_album_32504}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • کوروش ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    0 0
    ما جازه نمی دهیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس