هفت‌تیرکشی محافظ ع - م برای فرزند شهید لاجوردی خبری بود که روز دوشنبه، رسانه‌های داخلی را مبهوت خود کرد!

به گزارش مشرق، سیداحسان لاجوردی، پسر شهید سیداسدالله لاجوردی در صفحه شخصی اینستاگرام خود این ماجرا را روایت کرد. او در شرح ماجرا نوشت که یک خودروی بی‌ام‌و در نیاوران و قبل از سه راه یاسر، با ماشین او برخورد کرد. او برای ممانعت از فرار بی‌ام‌و که سرنشین آن یک خانم جوان بود، از ماشین پیاده شد و با پلیس راهنمایی و رانندگی تماس گرفت. با این حال پس از مدتی قصد انصراف از پیگیری موضوع را داشت اما ادبیات نامناسب خانم بی‌ام‌و سوار او را مصمم به پیگیری شکایت خود کرد.

نقش همسر یاسر هاشمی در  هفت‌تیرکشی سه‌راه یاسر

در این میان قبل از رسیدن افسر پلیس راهنمایی و رانندگی و تنها چند دقیقه پس از تماس سرنشین بی‌ام‌و، یک خودروی پژو سر رسید و راننده آن فرزند شهید لاجوردی را مورد ضرب و شتم قرار داد و در روز روشن برای او هفت‌تیر کشید!

اما اینکه این فرد چه کسی بود، در روایت احسان لاجوردی ماهیت او تا حدودی مشخص شد! به گفته لاجوردی، در صندلی عقب ماشین پژو خانم ع - م حضور داشت که این موضوع نشان می‌دهد فرد هفت‌تیر‌کش، محافظ بوده است! البته اصطلاح «ع - م» در روایت احسان لاجوردی آمده است و قاعدتا در نگارش این گزارش به همان استناد می‌شود. به هر حال باز هم با ادبیات نامناسب خانم بی‌ام‌و سوار، ماجرا تمام شد و عابران و شاهدان ماجرا، با چشم‌های خود یک صحنه گانگستری را در نیاوران مشاهده کردند! بدون آنکه عواقبی برای این فرد هفت‌تیر‌کش و دیگران داشته باشد!

محافظ عروس!

اقدام عجیب محافظ خانم ع - م در هفت‌تیر‌کشی برای یک جوان در روز روشن یک اقدام قابل تأمل است! مهم‌ترین نکته‌ای که در این میان وجود دارد این است که وظیفه و تکلیف این محافظ چه بوده است! و او چرا باید برای سرنشین یک خودروی دیگر اینگونه دیگران را به رعب و وحشت بیندازد و به یک مرد جوان در مقابل دیدگان خانواده او بی‌حرمتی کند؟!

سرنخ ماجرای اقدام عجیب این محافظ همان سرنشین خودروی بی‌ام‌و است! سرنشین خودروی بی‌ام‌و چه کسی بود؟

پیگیری‌های «وطن امروز»، البته حلقه وصل این ماجرا را روشن کرد. نقطه شروع ماجرای هفت‌تیرکشی نیاوران، از تصادف خودروی بی‌ام‌و آغاز شد و براساس پیگیری‌های انجام شده، خودروی بی‌ام‌و مذکور، به اسم خانم «مریم سالاری» ثبت شده است؛ اما مریم سالاری کیست؟

یک جست‌وجوی ساده هویت صاحب خودروی بی‌ام‌و و نقطه وصل او با خانم ع - م را به خوبی مشخص می‌کند. مریم سالاری یکی از عروس‌های حجت‌الاسلام اکبر هاشمی‌رفسنجانی و خانم عفت مرعشی و همسر یاسر هاشمی است! البته این عروس خانواده آقای هاشمی، یکی از بستگان نسبی آنها نیز هست.

به هر حال بی‌ام‌و جنجالی ماجرای هفت‌تیرکشی سه‌راه یاسر متعلق به خانم مریم سالاری، همسر یاسر هاشمی بوده است!

اکنون می‌توان یک شرح دقیق‌تر از ماجرای هفت‌تیرکشی نیاوران داشت. در واقع ماجرا اینگونه است که بی‌ام‌و متعلق به همسر یاسر هاشمی با یک خودروی دیگر تصادف می‌کند. (از قضا سرنشین خودروی دیگر، سیداحسان لاجوردی، فرزند شهید اسدالله لاجوردی است) سرنشین خودروی دیگر (لاجوردی) منتظر رسیدن افسر راهنمایی و رانندگی برای تعیین خسارت است اما با تماس سرنشین بی‌ام‌و، فردی مسلح به همراه خانم ع - م فرا می‌رسد و برای او هفت‌تیر می‌کشد! و خانواده احسان لاجوردی با مشاهده این صحنه بالاجبار ناچار به انصراف خود از پیگیری ماجرای تصادف می‌شوند!

سلوک اعلیحضرتی!
ماجرای هفت‌تیرکشی محافظ خانواده هاشمی در روز روشن در پایتخت ایران به‌خاطر خودرویی که متعلق به همسر یاسر هاشمی، فرزند حجت‌الاسلام اکبر هاشمی‌رفسنجانی است؛ برای افکار عمومی در ایران مذموم است! ظاهر ماجرا حقیقتا هیچ تفاوتی با روایاتی که درباره سلوک و رفتار اشراف و شاهان در میان مردم گفته شده، ندارد! در کنار تبعیض آشکار، برآورد دیگر جامعه ایرانی از چنین رفتارهایی، «نبود امنیت» است! چراکه بدون تردید مشاهده چنین رفتارهایی، جامعه ایرانی را به قیاس با وضعیت برخی کشورهای همسایه و رانت‌های سیاسی، اقتصادی و امنیتی اشراف و ثروتمندان نسبت به سایر طبقات جامعه می‌اندازد! خودروی متعلق به همسر یاسر هاشمی آیا حقوق فراقانونی نسبت به سایر شهروندان دارد که در صورت تصادف با خودروی دیگر، نباید مورد پیگیری و تعقیب قرار گیرد! و اگر شهروندی خواستار گرفتن حق خود از این افراد شود؛ باید اینگونه مورد بی‌حرمتی قرار گیرد؟!

اما نکته دیگر ماجرا رفتار عجیب محافظ خانم ع - م است. باید چند مورد درباره این فرد مشخص شود. اول اینکه آیا او محافظ رسمی بوده است یا به صورت شخصی استخدام شده است؟ اگر محافظ رسمی بوده باشد - که احتمال آن بیشتر است - قطعا باید درباره این ماجرا پیگیری شود که آیا حمایت مسلحانه از عروس خانم عفت مرعشی نیز در شمول تکالیف یا اختیارات وی است؟ اگر هم این فرد، محافظ شخصی بوده باشد که قطعا باید یک برخورد محکم قانونی با او صورت گیرد!

در هر حالت قطعا یکی از وظایف مهم دستگاه‌های مربوط بویژه دستگاه‌های امنیتی و قضایی، تامین امنیت و حراست از امنیت روانی در جامعه است! آنگونه که فرزند شهید لاجوردی ماجرای هفت‌تیرکشی نیاوران را روایت کرده، قطعا این اتفاق مستوجب یک رسیدگی و برخورد عبرت‌آمیز است چراکه خدای ناکرده می‌تواند منجر به ایجاد بدعت‌هایی شود که البته شاید از قبل نیز وجود داشته و مظاهر آن برای عموم آشکار نشده باشد!

منبع: وطن امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 221
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 481
  • مهدی ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    6 10
    مشرق جان برو آبو بریز اونجایی که میسوزه این شایعه پراکنی ها خنکت نمیکنه
    • احمد IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
      0 0
      اسمت که مهدی هست. احیانا م ه که نیستی؟ خخخ. شاید از اوین داری نظر میگذاری. به نظر میرسه فقط خاندان مرحوم هاشمی و اطرافیان و نزدیکانشون فقط از هفت تیر کشی تو شهر دفاع می کنن. احسنت به تو!
  • احمد ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    10 1
    حالا اگر فردي كه اتومبيلش خسارت ديده از شهروندان ناشناس بود اين حادثه به هيچ عنوان رسانه اي نميشد !!!
  • وحید ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 4
    همینجور الکی تهمت میزنید شماها این روزا کارتون شده تهمت وتفرقه انداختن بین مردم خداخودش شاهده همه چیزهست یاعلی
  • حسین ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    3 1
    امیدوارم یک فرد شجاع برای رسیدیگی و تنبیه فرد خاطی اقدامی انجام دهد
  • ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    2 0
    مشابه همین اتفاق برای آقای حسن شمشادی خبرنگار صدا و سیما مدتی قبل افتاده. اون رو هم پیگیری بکنین.
  • وحید ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    2 1
    سلام آقا خداوکیلی این قضیه رو تا آخر دنبال کنید تا یه تو دهنی محکم اشرافگرایان در لباس دین زده بشه!!!!
  • جاوید ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    3 0
    قابل توجه عزیزانی که عاشق اینها شدن!!!!!!!.قربونِ خدا برم که هر موقع یه چشمه به مردم نشون میده تا خیلی ها از خواب بیدار بشن و احساسی عمل نکنن.حسابرسی ها کم کم داره نمود پیدا میکنه .
  • شهروند ایرانی ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    2 0
    این نوع سبک زندگی و رفتار اجتماعی در هیچ سیستم حکومتی و مردمی پسندیده نیست ضروریست افراد مراقب رفتار خود بوده و پا را فراتر از حقوق شهروندی و اجتماعی نگذارند، چشمهای بسیاری نظاره گر هستند و خواهند بود و در زمان مناسب عکس العملی کوبنده خواهند داشت. خودم و دیگران بیشتر مراقب باشیم.
  • حامد ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    این نوع بی قانونی و هفت تیرکشیها اصلا چیز عجیبی نیست
  • ناصر ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    2 1
    بابا شرلوک هلمز. بابا کارآگاه. میبری ومیدوزی و درفشانی میکنی. شرم آوره . بی ام و. بنز. نیاوران. لاجوردی . هاشمی. دارین میخورین دیگه دعواتون چیه.
  • ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    2 0
    مافیای قدرت!
  • محمد ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    خدای موضوع را پیگیری کنید و با هفت تیر کشی مداح معرروف که افدام به تیر اندازی و رعب و وحشت یک خانواده معمولی هم شده بود آیا همینطور برخورد شد وپیگیری کردید تو رابخدا بگذارید در این روزهای حساس در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کنیم و جامعه را ملتهب نکنید اینگونه موضوعات در هر کشور اتفاق میافتد که مقامات قضایی مسئول پیگیری و رسیدگی هستند و الحمدلله طی این سالها نشان داده اند برخورد قانونی با هر قانون شکنی را بدون هیچگونه اغماضی انجام میدهند تو را بخدا بفکر مملکت باشید نه سیاسی بازی و کاری
    • احمد IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
      0 0
      نوشتی خدا! خب. خدا رو صادقانه در نظر بگیر.
  • سید ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    2 0
    از پیگیری این موضوع قطعا حمایت شود
  • ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 1
    متاسفم که سرتو کردی تو برف
  • ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    2 0
    گيرم كه محافظ خانم ع ف نبوده ولي انم نميشه كه هركسي كه بياد تو خيابون هفتير كشي كنه و از دادن خسارت سر باز بزنه
  • ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    2 0
    مافیای قدرت!
  • ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    1 0
    ول کنین تهرانه دیگه این آش شله قلمکار را زیاد به هم نزنین
  • ناشناس ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    3 0
    آب که سر بالا بره ، قورباغه هفت تیر کش میشه
  • ناشناس ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    3 0
    امان از آقازاده ای که ماشین بی ام و چند میلیاردی سوار میشوند و به قانون هم پایبند نیستن !
  • ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 2
    واقعا اگر این اتفاق برای مردم عادی هم افتاده بود این قدر مصرانه پیگیری می کردید. تورو خدا این قدر جنجال درست نکنید .دست بردارید از تفرقه.
  • محمدجواد ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    2 2
    اصلا بفرمائيد اين اقاي لاجوردي چطور تونسته خانم ع م رو بشناسه؟ جل الخالق؟
  • ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    3 0
    بعضیها روی خاندان سلطنتی را سفید میکنند .
  • یه دانشجو ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    2 0
    نه داداش اگه اون فرد هم میومد تو ایستاگرام یا هرجای دیگه این خبر رو میذاشت بازم برخورد میشد فقط فرقش اینه که اگه طرف مقابل خانواده ی آقای هاشمی رفسنجانی نمیبود رسانه های اصلاح طلب بی امنیتی رو تو بوق و کرنا میکردن ولی چون هاشمی اینا ! هستن و فعلا اصلاح طلب ها بهشون نیاز دارن سکوت اختیار میکنند یا میگن تهمته!! انصاف با شما یا علی
  • ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    2 0
    خوب الان با زمان شاه چه فرق کرده ؟!!! من شنیده بودم اون زمان هم اگه برای خاندان سلطنتی چنین اتفاقاتی پیش میامد عین همین قصه برای طرف رخ میداد.!!!! مرگ بر مافیای قدرت....
  • کویر ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    الان دور دور ایناست دیگه.
  • ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    2 0
    این خبر رو اول پسر آقای لاجورذی در اینستاگرام منتشر کرد و مطمئنا فیلمش هم در مرکز کنترل ترافیک موجوده اینکه شایعه یا واقعیت روزهای آینه همه چیزو مشخص میکنه ولی اگه واقعی باشه اونوقت معلومه کی ...
  • ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    2 0
    اقا اگر تهمته هاشمی رو بگو اعاده حیثیت کنه .شما زود رفتی تو خواب زمستونی
  • نامی ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    1 0
    فرزند لاجوردی مثلا چه گلی به سر ملت زده که باید تافته جدابافته باشند؟هوچی گری نکنید .از اشراف حرف می زنید اما از کارهای اشرافی خیلی ها حرف نمی زنید .اصلا به چه دلیل باید فرزندان بزرگان -هرکس که می خواهد باشد-با محافظ سرکار و مدرسه بروند؟
  • رامین ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    2 0
    کجا هفت تیر میفروشند ما هم یکیشو بخریم که لازم میشه !
    • احمد IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
      0 0
      با ......تماس بگیر! خخخ
  • رشتی ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    3 0
    مگه خانم ع م چه شخصیتی هستن که محافظ باید داشته باشن ؟
  • رضا ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    1 1
    بچه ها دعوا نکنید یک سفره ای را پدراتون پهن کردن بشینید بخورید این کارا عیبه
  • یه دانشجو ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    1 0
    هرکی مخالف امنیت کشور رفتار کنه باید مجازات بشه تو قضیه مداح هم همانطور که خود شاکی مصاحبه کرده پلیس تمام همکاری رو با این آقا کرده و تمامی مراحل تا دادسرا و دادگاه و تنظیم شکایت و ثبت صحبت های اون مداح توسط بازپرس انجام شده و در آخر خود شاکی رضایت داده تازه هی پلیسبهش میگفت آیا گروهی به شما فشار آوردن برای رضایت یا نه؟ خواهشا برید مصابه هاش رو بخونید... بعدش قانون عدم حمل سلاح توسط مداح ها اجرا شد البته این حرف من واسه دفاع از اون مداح نیست بلکه معتقدم تمام مراحل قانونی فارغ از اینکه شخص کیه باید طی بشه حالا شما اینجا رو در نظر بگیر آیا شکایت و پیگیری ماجرا کمترین حق آقای لاجوردی نیست؟؟ رهبری هم همیشه ما رو به داشتن وحدت دعوت کرده که به معنی کنار گذاشتن یه سری اختلافات و لجبازی های بچه گانه است که بین سیاسیون زیاد میبینیم نه اینکه یه موقع عدالت رو اجرا نکنید که به فلان کس بر بخوره!!!!
  • احد ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 3
    می دونم این نظر من پخش نمیشه متاسفانه دوستان رسانه ای مشرق بدون رعایت اخلاق همچنان به دنبال تهمت و افترا به شخص آیت الله هاشمی را دارد
  • ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    1 1
    احسنت،براستی که همه چی مربوط به همین سفره هست
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    1 1
    بدجور سوختی برو سراغ آب!
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    چرا میخوای موضوع را کتمان کنی -
  • مهدی ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    1 0
    عجب عقب گردی کردیم تازه رسیدیم زمان ممدرضا شه متاسفم برای خودم ... کاش پدر من هم مسوول بود
  • ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    2 0
    عجب حرفی؟!! ع م را بچه هم می شناسد!
  • شهروند ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    1 0
    با سلام این بچه اگر راست می گوید، موضوع را از طریق دستگاه قضایی پیگیری نماید
  • ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    2 0
    تو چرا التماس میکنی - چرا فاش شدن این موضوع اینقدر برات سنگینه - این درخواست عدم پیگیریت مشکوکه ها - مردم باید بدانند تا بعدا در قضاوتهایشان پی به ماهیت واقعی بعضی افراد ظاهر الصلاح ببرند.
  • ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    شهر که شلوغ بشه
  • ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    1 0
    رسانه ها قبلا عکسش را منتشر کرده . تلویزیون هم نشان داده- حالا شما خودتو ناراحت نکن
  • رحمان ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    مردم باید بیدار باشن یک عده ای پشت اقای هاشمی غایم شدن و شما رو اغفال می کنن متاسفانه اکثر مردم هم خوابن
  • resa ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    2 1
    ماشین اون بی ام وه بوده.ماشین اینو نگفتین چی بوده؟؟
  • ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 1
    مشرق عزیز ، خبرگزاری محترم ، بنگاه نشر اکاذیب ، اصلا" افراصی تندروی خیلی تندرو ، کلا" به تو چه ؟ مگه تو فضولی که تو هر کوچه ائی سرک میکشی ؟ بر فرض مثال یکی مثل این محافظ هفت تیر کشید تو باید بیائی به آیت الله بگوئی حجت السلام و خودت رو چندین بار با این تنزل درجه از سوزش خالی کنی ؟؟؟ خوب بسوز باباجان ، هاشمی آیت الله تر از خیلی آیت الله هاست که حجت السلام هم نیستند ، وقتی که هاشمی در جبهه انقلاب در صف اول شروع کرد تو و همه مدیران مشرق شیشه شیر به دست داشتید پدرجان ، حالا دایه عزیزتر از مادر شده اید برای پسر لاجوردی که حتما" اونجا سر چهارراه یاسر بی سر و صدا ایستاده وکتک خورده !!!!!!! یعنی یکبار هم نگفته من پسر لاجوردی ام و ....و خیلی خودجوش فهمیده طرف عفت مرعشی و اون یکی .... ؟؟؟؟؟؟ این روزها در و دیوار رو همه جوره برای کوبیدن بیت حضرت ایت الله هاشمی جور میکنند .لعنت بر افراطی های بی همه کس .
  • ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    1 1
    مجید جان لاجوردی (مثلا استاد دانشگاه است)محافظ نداشته ....اون یکی محافظ داشته.....
  • ازنابیان ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    2 0
    اینها ، بیچاره ها ورشکسته سیاسی هستند در بین مردم هم جایگاه ندارند فقط به اینا بگی تو ، زود پرخاش می کنند براشون دعا کنید شاید به خودشات بیایند
  • ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    خیلی جالبه که سینه چاکان این خاندان هم از ادبیات احمدی نژادی استفاده می کنند
  • احمان ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    از یک قماشند شما هم تعصب بخرج ندهید لطفا
  • جوان ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    چرا دعوا میکنید.ماشین ب ام و تصادف کرده برو یکی دیگه بگیر چه کاری
  • ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    این هفت تیر نجس چی بود اختراع شد یه بار ازاین طرف یه بار از اون طرف داستان درست میکنه
  • ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    2 0
    این خانواده از صدقه سری مردم به نان و نوارسیدن حالا ...
  • خسرو ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    من ازسیاست چیزی نمیدونم .ولی یه خان داشتیم که یه لندرور داشت راننده شخصی خان سرچهارراه یکی ازشهرها که چراغ قرمز بوده می ایسته خان روبه راننده ش میکنه میگه چراحرکت نمیکنی راننده میگه خان چراغ قرمزه وپلیس هم وایساده خان میگه پلیس باشه بگو ماشین خانه .خان که پشت چراغ قرمز واینمیسه
  • ظریف ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    هاشمی رو که گاهی تحریک میکنن ، " تندروها " رو مقصر بدرفتاری جامعه میدونه !! خب اینم از اون " تندروی" هاست که حتی منجر به تصادف هم شده وای اگر برخوردهای اون بادیگارد " تندتر " هم میشد الان ...
  • ايرج اميري ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 2
    درود بر هاشمي
  • ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 1
    مشرق حرف این پسر بچه رو گوش کن کلی تجربه داره در مورد سوزش و راهای درمان ان .
  • ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    1 0
    لاجوردی با محبت بی دریغ و بحث با زندانی ها . انها را متوجه اشتباهشان کرد و از صف منافقین جدایشان ساخت . برای همین ما معتقدیم به این انقلاب خدمت بزرگی کرده
  • ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    ممکنه منافقین به او تعرض کنند و ان را به بچه مسلمان ها نسبت بدهند
  • ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    ایت الله ؟؟؟
  • حسین ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    1 0
    آقای مهدی اگر همین افراد با شما هم همین برخورد را کرده بودند و به ماشینتون خسارت زده بودند و بعد در عوض بجای جبران جلوی خانواده رو شما هفت تیر کشیده بودند باز این حرف را میزدید؟ مگر این یکی‌ از ماعنی اولیه عدالت نیست که هیچ فردی حق نداره با توجه به موقعییت خانواده آاش از این موقعییت سو استفاده کنه ؟ این مساله نه تنها بی‌ عدالتی نسبت به جامعه و مردم هست بلکه ظلم مضاعف نسبت به نظام و جمهوری اسلامی هست چون این افراد به اسم جمهوری اسلامی این کارها را مرتکب میشن و باید به شدت با اینها برخورد کرد.
  • علی ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 2
    احسنت به این خانواده هاشمی!!!!!!
  • ناشناس ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    کاش یه عکس سلفی هم مینداخت زیرش مینوشت تصادف هفت تیر کتک یهویی خخ
  • ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 1
    امان از مردم ساده روزنامه های فرصت طلب ای آقا نظر خودش گفته اونا هم هنوز هیچ دفاعی نکردن حالا همه قاضی شدن وای برشما
  • ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    وحید همون مهدی کامنت اولیه
  • علوی ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    بابا خانواده پدر خوانده این کشور هر کاری دلشون بخواد انجام میدن دررررررررررررررررررووووووووود برخانواده کرلئونه
  • امیر ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    2 0
    خداوند لعنت کند هرکی که با پول این ملت پا برهنه هار شده و به جان آنها نیز تعرض میکنند
  • م ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    1 0
    آقای مهدی شما ساکت باشی کسی نمیگه لالی....
  • ali ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    1 0
    ژن ارباب رعیتی تو دات بعضی از ما ایرانی ها نهفته شده باید ریشه کنش کرد یعنی همه باید به قانون تمکین کنیم
  • ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    بمیر بینیم بابا، تور سننه سر پیازی؟ ته پیازی؟ چغندر
  • مجید گنج خانلو ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 1
    زنده باد هاشمی
  • ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    حالا خودرو پسر شهید لاجوردی چی بوذه؟
  • علیرضا ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    فارغ از موضوع برخورد طرفین، برای من سکونت هر دو طرف ماجرا در یکی از بهترین مناطق شهر است. خودتان هم که حوالی کاخ نیاوران زندگی میکنید!
  • ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 1
    میبینم که از حرف حق گاهی میترسی مشرق جان. متاسفم.
  • علی ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    چه طرفداری بی ادبانه ای
  • ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 1
    خبرهای زرد نذار مشرق جان
  • ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    کاس داغتر از آش که میگن تویی
  • اميد ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    1 0
    آقاي لاجوردي ميبايست لطف نمايند ؛ نه به خاطرخودشان بلكه به خاطر خدا ومردم....... این اتفاق رابطور جدي وبدون اغماض پيگيري نمايند ومسيولين هم بطور جد رسیدگی و برخورد عبرت‌آمیز بفرمايند چراکه درغيراينصورت خدای ناکرده می‌تواند منجر به ایجاد بدعت‌هایی شود که دامن همه ملت را(به خاطراينگونه بي ظرفيتها ) بگيردوهمانطوري هم كه ذكر شده شاید از قبل نیز وجود داشته براي جلوگيري ازتكرارچنين موضوعاتي و عمومي شدن آن برخوردجدي شود ونتيجه به اطلاع عموم رسانده شودكه درس عبرتي براي ديگران شده وتسلي خاطري براي مظلومين شود.
  • ایرانی ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    نتیجه اینکه وضع خیلی خرابه.کاشکی میزد به ماشین من هرچه هم فریاد میزدم جائی نمیرسید
  • نماینده مجلس ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    1 0
    نیروی انتظامی باید قوّیاً در اینگونه موارد وارد صحنه گردد و هر کس که خاطی است وتحت هر نام وعنوانی سعی در اخلال گری و حمله وری با اسلحه ی گرم موجب وحشت مردم شود برخورد نماید این کشور قانون دارد واحترام به قانون بر همگان واجب وضروری است حتی از نان شب هم واجب تر . لذا خانواده ی اقای رفسنجانی باید مراقب اعمال خودشان باشند وتخطی از قانون نکنند که اگر اینکار را کردند بسیار سفت وسخت با آنان برخورد خواهد شد . جمهوری اسلامی ایران به احدی باج سبیل نخواهد داد وبا هیچکس مماشات نمی کند ونخواهد کرد پس مراقب اعمالتان باشید ودست از پا خطا نکنید . ما انقلاب کردیم که قانون اسلام وشریعت را پا برجاکنیم
  • ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    بسیار کار خوبی کرده
  • ایرانی 2 ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    آقا چه تاکیدی دارید که از لفظ آیت الله استفاده نکنید برای آیت الله رفسنجانی! تا کی با این کینه و بغض میخواید بمونید ؟؟؟؟ وای بر شما متدین نماهای بی اخلاق افکار نیوز ! پر از کینه و دروغ و نفرت شدین و چشمتون رو روی مهر و محبت و همدلی و آبادانی و آزادی این مملکت بستین و فقط به فکر منافع سیاسی خودتونید ! واقعا که !
  • مداح اهلبیت ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    1 0
    متاسفانه مدتی است قبح برخی از مسائل ریخته شده و این موضوع ، مختص قشر خاصی هم نیست . لذا باید برخورد قانونی جدی سرلوحه امور و محور اصلی پیگیری ها مقامات ذیربط قرار بگیرد .حالا این فرد مداح مشهور باشد ، یا کادر مراکز نظامی و انتظامی و یا یک سازمان دولتی . اگر قانون مداری ملاک باشد و همگی در برابر قانون یکسان باشند ، نه تنها شاهد چنین صحنه های ناشایست اجتماعی در شهر نخواهیم بود ، بلکه خوراکی هم برای بهره برداریهای جناحی و سیاسی و همچنین رسانه های خارجی و معاند نیز فراهم نخواهد گردید. پیشنهاد می گردد ، مدیریت محترم سایت وزین مشرق ، واقعا بدور از هر گونه ملاحضه قشری و رویکرد های سیاسی ، تهیه گزارش آسیب شناسی اینگونه رفتار های ناهنجار اجتماعی در دستور کار خود قرار دهد . با تشکر
  • افشین تهران ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    جاوید جان شما نمیتونی کسیکه خودش رو بخواب زده بیدار کنی.من فقط توصیه میکنم جوانها به پدر و مادرهاشون مراجعه کنن و تاریخ واقعی انقلاب رو از انها بپرسند شاید خوابشون بپره.
  • افشین تهران ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    1 0
    فیلمش موجود بود!!!!!!چقدر ساده ای .حتما در انروز دوربینها در حال بروز رسانی و یا ارتقا و یا تعمییر بودند و یا کلا منطقه در نقطه کور قرار دارد.
  • ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    1 0
    معلوم نیست چرا همه اینها بالا شهر زندگی می کنند؟
  • 0 ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 1
    بازهم ازاب گل الود دارید ماهی میگیرید دنبال بهانه هستید تا ابروی خانواده هاشمی سند زنده انقلاب را بخاطر عقدهاتون ببرید
  • حسین ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 1
    نمونه این برنامه پیوسته در تهران و ایران روزانه پیش میاد.چرا کسی رسانه ای نمیکنه؟چون ایندفعه خانواده هاشمی است تو بوق و کرنا کردید؟جمع کنید این فیلمها رو
  • ریاستی ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    2 0
    محافظ دکتر احمدی نژاد تو سوریه شهید میشهومحافظ اینها تو خیابون رو مردم اسلحه میکشه.
  • افشین تهران ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    1 0
    معلوم هست چی میگی؟؟لاجوردی مجید دلبندم کتک خورده محافظ هم مال اون یکی بده نه لاجوردی.اصلا ادم معمولی اصلا خودتو مگه باید به ماشینت بزنن و بعد هم کتک بخوری؟؟؟
  • زندگی ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    همش شده م ج ک ف د ز ر ش یعنی چی؟؟؟ ما که تواین اوضاع بدبخت شدیم وای به حال دگران
  • افشین تهران ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    2 0
    ایت الله!!!!!!!!!!این موضوع در بیشتر سایتهای داخلی هست شما فکر کردی مشرق توشته؟؟؟مگه ندیدی این تحقیقات رو وطن امروز انجام داده.این تهمت و افترا که میگی واقعا جالبه نیستکه اینها خیلی مظلوم هستن و کسی رو هم ندارن همش مورد تهمت قرار میگیرن.طفلکیها!!!
  • ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 1
    از این نوع تصادف ها هر روز صد ها مورد تو تهران وشهر های دیگر اتفاق می افتد زیادی مته تو خشخاش می ذاری مثل اینکه خودت از این یکی طرف کشی می کنی برو دنبال سوژه های مردمی .اینکه چیز مهمی نیست
  • ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    ع م ... اين نامن مسعار كيست ... اگر آقايان مسئولين روايت نقل مي كنند با نتام مستعار پس روايت نقل نكنند بهتر است...
  • دون دیگو ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 1
    فعلا اونجای شما داره میسوزه که سرت تو آخور بعضیها گیر کرده
  • افشین تهران ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    الان که مشکل ماشین نیست مشکل برخورده.
  • ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    @ناشناس 12:38 :))))))))))))))))) خيلي باحال بود !
  • ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 1
    خداوند به تلاش مذبوحانه سایت مشرق می خندد -
  • ناشناس ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    آقا حل شد قانع شدیم،الان یعنی قراره پیگیری بشه دیگه؟خداکنه
  • افشین تهران ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    این واقعیت شخصیت و شعور این طیف هست.بفرما تحویل بگیرید!!اخه ادم بلانسبت فهمیده با کدم تاییدیه و از کدوم مرجع حکم ایت الله و حجه ....را برای دیگران صادر میکنی؟؟؟کد خدای ده که ....بود وای که در ان ده چه غوغایی بود.ضمنا این رو فقط سایتهای زنجیره ای ننوشتن والا بیشتر سایتهای دیگه هم بهش پرداختن.ضمنا بعد از کرسنت و ...... سکه دادن برای عیدی شما ها خیلی رو دارید.اقا اصلا روزهای مبارزه را باید روزی چند این ملت حساب کنن؟؟؟چند سالته ؟؟؟روزگار ریاست عالیجناب سرخپوش را یادت هست؟؟؟؟البته این اسمو شما جلبکیها گذاشتید.تو هم یا دنبال فساد بیشتر هستی یا از اخور مشترک نوش جان میکنی.والا اینجوری نمیسوختی.
  • علي ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    ايت ا. هاشمي چشم وچراغ ملت واميد ماست
  • جوادي ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    1 0
    نامي جان نكنه تو از منافقيني و خيلي دلت مي خواد باز هم مثل قبلنا يه كم هفت تير كشي كني .؟ فرزنداي شخصيت ها بايد محافظ داشته باشن اما اي ن محافظين هيچكدوم حق ندارن براي يه تصادف كوچيك هفتر بكشن . افتاد ؟
  • ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    242 نظر غیر قابل انتشار تا این لحظه آفرین مشرق تو میتونی ادامه بده !
  • ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    242 تا فحش و بد و بیراه داشتیم. .... غیرقابل انتاشار
  • افشین تهران ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 1
    خاک بر سرت کامنت منتشر کنن های مشرق
  • ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 1
    مملکت قانون داره و قانون در برابر مردم وظیفه...... اما عاقلانه به نظر نمیرسه که یک همچین ماجرایی بخاطر یک تصادف کوچک که خسارت آنچنانی هم نداشت اتفاق افتاده باشد من که باور نمیکنم .
  • افشین تهران ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    چرا زور میزنین موضوع رو حاشیه دارکنید ؟؟محل زندگی و یا ماشین که موضوع اصلی نیست مسئله قانون هست.کسی توقع نداره که یک مسئول در محله ما زندگی کنه و یا یک دبیر و استاد دانشکاه در جنوب شهر.اصلا شان ملت ایران بالاتر از اینچیزها هست .خوب زندگی کنن نوش جانشون البته از راه حلال و حرص هم نزنن و خودشونو در مقابل قانون استثنا ندانند.
  • ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 1
    جای تاسفه موضوع رو اقای لاجوردی باید از طریق قانون پیگیر باشن نه اینکه به رسانه ها بکشن الان ما باید چیکار کنیم؟اینکه مشرق با هاشمی مشکل داره امری است مسجل! وطن امروز چی هست؟روزنامه اس؟کجا توزیع میشه؟
  • ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    نکنه تو یاسری یا زنشی یا ع.م هستی کلک؟
  • افشین تهران ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    کسی میدونه شهید لاجوردی در زمان شهادت مشغول تحقیق در چه موردی بوده؟؟؟؟؟کسی میدونه دامادهای ....کی هستند؟؟؟کسی میدونه مرد شماره یک زیر خاکی در ایران کی هست؟؟؟کسی میدونه عامل اصلی فتنه 88چه کسی هست؟؟بیایید معلومات خودتان و خودمان را بالا ببرید و کتک خوردن احسان را بخودش واگذارید.شکایت کنه و حقش را بگیرد.البته فکر نکنم که مشرق تایید کنه ولی جواب این سوالها همه در فضای مجازی هست .پیدا کنید و بگید.
  • سئنا ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    خواهشا ادب رعایت شودامیدوارم. داستان آقازادگان درایران اسلامی ختم به خیر شود
  • ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    شما هم فقط اینروزا حرف مفت و بی منطق میزنید. تعصب کورتون کرده.
  • ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    2 0
    آقا محمد جواد خوابی؟ کی ع م رو نمیشناسه با اون کارنامه درخشانش؟ُ!!!!!!!
  • ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    این مثبت ها نشون میده که بعضی ها اصلا تو جریان نیستند و الکی میخوان طرفداری بکنند. این آقا نامی اصلا تو جریان نیست کی به کی بوده. اونوقت اینهمه مثبت هم داشته. ؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    مثبت دادم ولی به قول این دوستمون امکان داره ایشون مورد تعرض منافقین و دشمنان ایران اسلامی قرار بگیرند و به نام خودی ها بزنند. والا فعلا که دور دوره بی بی سی و ... که هماهنگ شده اخبار میدن به خورد جوونها
  • ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    1 0
    مردم از این آیت الله !!! دل خوشی ندارند
  • ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    خخخخخ
  • ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 1
    یعنی مزخرف ترین کامنتی که تا الان خوندم کامنت این ناشناس محترم بود. آدم باید افسوس بخوره که یک عده بی خبر از همه جا و چشم و گوش بسته به سمت و حزبی، فقط میان چرت و پرت مینویسن و فکر میکنن مردم هم این خزعبلات رو باور میکنند. آیت ا...؟؟؟؟؟؟؟ همین شما و امثال شما بعضی ها رو گنده کردید که واسه مردم و نظام شاخ و شونه میکشند دیگه.
  • شهروند ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    1 0
    بکار بردن چنین ادبیاتی در شان یک مسلمان نیست . به هر حال خانواده هر کسی باشد باید در مقابل قانون مطیع باشد .
  • ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    نظر خودش؟ یعنی چی؟ یعنی اون اتفاق نظر بوده؟ اتفاق نیفتاده؟
  • ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    1 0
    الان مشکل تو چیه ؟ مدل ماشین یا هفت تیر کشی محافظ حضرات
  • ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    چند تا سکه تقدیمت کنم نور چشم حاج آقا !
  • ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    مردم ساده نیستند اتفاقا خیلی هم از این خانواده شناخت دارند براساس شناختی که از این خانواد دارند نظر میدهند
  • ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    احسنت گل گفتی !
  • ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    از اینهمه منفی خوشت میاد هی باز کامنت میذاری ؟
  • ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    میخواهی چی باشه نهایت یا سمند یا پژو ... اگر مدل بالا بود که با احترام باهاش برخورد میشد !
  • ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    شاید برای دیدن کسی رفته و شاید هم هیئت و یا کاری داشته ...
  • ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    خبر در مورد رفتارهای هنجارشکن این خانواده یعنی خبر زرد !!!
  • حسن ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 1
    شما را بخدا خجالت بکشین با این دروغ گفتنا به کجا میخواین برسین ملت ایران فهمیده تراز این هستند که به حرفهای مفت شما گوش کنند
  • ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    خوب در این حد کسی قبولش نداره ... درحدی که مردم قبول دارند و در شانشه از این کلمه استفاده میکنه
  • ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    کینه و نفرت نیست واقعیت تلخه
  • یکه ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 1
    باسلام باتوجه به اینکه این قضیه رسانه ای شده واگر هم رسانه ای نمیشد چون این اتفاق در مله عام بوده باید دستگاه قضایی وامنیتی وارد شود هرکدام از طرفین که مقصر بوده مجازات شود تا امنیت جامعه به خطر نیفته اگر حق با پسر شهید بزرگوار لاجوریست باید طرف مقابل بخصوص محافظ مجازات چون محافظین فقط در صورت احساس خطر ترور حق استفاده از سلاح رادارند واگر چنین نبوده باید پسر شهید لاچوردی بدلیل تهمت وافتراء به خانواده محترم مجازات شود
  • مخالف ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    1 0
    بندگان خدا اونجا شاهد بودن اونا رو چی بگی,برو دهنتو بشور و اسم خدا رو نیار
  • شپلوتکا ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    مشرق چرا انشای مرا چاپ نکردی!؟
  • مخالف ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    مغلطه نکن محمد,هرکی هرخلافی کرده بایس جوابگو ش باشه میخاد مداح معروف باشه میخاد عفت مرعشی باشه
  • جنوب شهري ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    1 0
    تورو خدا اينو چاپ كن: الحمد الله رب العالمين و به كوري چشم افراد سست عنصر تمام آقازاده ها اون بالا شهر زندگي مي كنند
  • مخالف ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    مشرق نگه بقیه میگن شاهدای تو خیابونو چی داری بگی,برو حیا کن احد
  • ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    واقعا من به این فکر نکرده بودم نیم ساعت سرچ کردم تا فهمیدم ع م کیه
  • مخالف ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    مغلطه نکن حیا کن
  • مخالف ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    حرف حق تلخه اونیکه سیاسیش میکنه شمایین
  • مخالف ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    تو ماهیگیری نکن و برو یکاری کن ابروی رفته اینا برگرده
  • مخالف ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    ملت ایران گوشش از حرفای مفت شما پره
  • افشین تهران ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    خاک بر سر دوغگوت.من کجا این کامنت رو گذاشتم؟مشرق دقت کن .این نتیجه نزاشتن کامنتهای بدون توهین هست.اینقدر نترسوببین چطور دارن بازی میدن.
  • rohollah ashori ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    1 0
    سرتون رو کردین زیر برف و دوست ندارین با واقعیت ها کنار بیاین مسلمون این شایعه هستش تو راست میگی ولی موارد دیگه چی؟ مواردی که از رسانه ملی (صدا و سیما) پخش شده از این خانواده چی؟ اونم شایعه هستش. با قدرتی که این خاندان داره کسی جرئت نداره سرخود چیزی در مورد این خانواده بگه. وقتی هم حقیقتی گفته میشه و اونها هم جایی برای دفاع از خودشون ندارن هستن کسایی که باز چشمشون رو به واقعیت ها بستن. این که شایعه بود. ولی اینکه مهدی هاشمی درحالیکه در زندان تشریف داره دسترسی کامل به اینترنت داره. اونم زندان اوین که من و تو اگه بودیم ........... بماند. از همه اینا گذشته اون همه انتقادات تند فائزه هاشمی و عفت مرعشی از قوه قضاییه اونارو چی. مرگ بر اون افراد مسئولی که چشمشون رو روی این قضیه ببندن و کاری نکنن.
  • ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    بهتر . اگه بیان پایین شهر من بدبخت با پرایدم بزنم به بی ام و هم باید کتک بخورم هم زندگیمو بزارم.
  • سلمان ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    حسین عزیز میتونی یک نمونه دیگه هم بگی که میگی این موارد هر روز در ایران اتفاق می افته
  • ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    1 0
    جنابعالی اگر یه سیلی خورده باشی ، زمین و زمان رو به هم می زنی . فرزند لاجوردی نه ، شهید لاجوردی . که البته یا هیچ شناختی از این شهید نداری یا از دشمنان انقلاب هستی . تازه اون فرزند شهید که کرامت به خرج داده و خیلی به اختصار در فضای مجازی بی اسم ، چیزی نوشته . بقیه زحمت کشیدند اطلاعات بیشتری در آوردند . در مورد بند آخر شما ، مثل اینکه ایشان با خانواده بودند نه با محافظ ، طرف مقابل با محافظ اومده .
  • ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    1 0
    با سلام ، وضعيتي كه اين خانواده در ايران بوجود أورده است تاسف بار و نگران كننده است
  • افشین تهران ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    معلومه که مردم ایران فهمیده هستن.به منفیهایی که گرفتی نگاه کن تا ببینی.
  • محمد ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    خدا وکیلی هم مغرضید وهم خواب الوده. دشمنان مملکت همین رو میخوان.داخلی ها به جان یکدیگر بیافتند ومثل سگ و گربه همدیگر رو لت و پار کنن.قطر و امارات و عربستان واسراییل حالشو ببرن.
  • مرد غارنشین ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    ناشناس 12/37 شما تشخیص می دهی کی به انقلاب خدمت کرده؟!!
  • ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    1 0
    نکنه اینجا غرب وحشیه و اون مرد هفت تیرکش هم یکی از برادران دالتون ها :))))))))))))))))))))))) اما به نظرم باید لوک خوش شانس بیاد و اینا رو سر جاش بنشونه.
  • حسین ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    1 0
    این که در میان این همه انسان دقیقا در آن روز و آن ساعت این دختر باید با ماشین پسر شهید لاجوردی تصادف کند و سپس این فیلم و نمایش مسلحانه را بازی کند یک حکمت الهی دارد که باید آقای لاجوردی تا آخر به خاطر شهدایی که خون پاکشان را بر زمین ریختند (از جمله پدر بزرگوارشان) تا بساط شاهنشاهی و لات بازی و روحیه شاهی برافتد موضوع را پیگیری کند و نگذارد مردم بی اعتماد بشوند و اگر لازم است وکیلی مبرز و حزب اللهی بگیرد این کار را بکند و هزینه اش را نیز اعلام کند بنده از جمله کسانی هستم که کمک خواهم کرد. به خاطر پیگیری نکردن افراد این وضع پیش آمده باید گردن گردن کلفت را خرد کرد. هر چه طرف گردن کلفت تر باشد باید عکس العمل شدید تر باشد و ولش نکرد. به خاطر خدا و امام و شهدا این مطلب را پیگیری کن ای فرزند شهید. مساله فرد و شخص نیست مساله اهداف انقلاب و آرمان هاست. به خدا قسم این یک امتحان الهی برای آقای لاجوردیست که اگر سرافراز بیرون نیاید سیلی خواهد خورد.
  • ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    1 0
    باید فرد خاطی توبیخ جدی شود.
  • ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    1 0
    شما طرفدارای این خاندان همه تون همین ادبیات را دارید
  • ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    1 0
    من اميدوارم اين خبر شايعه باشه كه اگر واقعيت داشته باشه بايد گفت فاتحه امنيت كشور خوندس ونيروى انتظامى وقوه قضاييه بايد خيلى جدى با اين موضوع برخورد كنند
  • فرهاد ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    آفرین آفرین آفرین زدی تو خال فرق محافظ هم زمین تا آسمان هست درود به روان پارک شهید باقری شهید مظلوم دفاع از حرم
  • ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    1 0
    برو اول اسمت رو درست کن
  • شکارچی ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    1 0
    باید پیگیری بشه!!!!!!!!!!فقط کاش.
  • ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    1 0
    شهیدلاجوردی دادستانهای اول انقلاب است که بعدا زبازنشستگی توسط منافقین به شهادت رسیدواعصآی خانوادهاش بسیارساده زندگی می کنند
  • ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    و همچنین لعنت برتو هزاران لعنت بر تو
  • ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    وای برتو که خوابی واااااااااااااااای برتو
  • ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    دمت گرم همزمانی اینها باهم خیلی جالبه قربون خدا برم
  • هموطن ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    این مهدی که کامنت نکنه مهدی ...باشه؟!!!
  • ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    میگم این یارو قیافه اش بیشتر به عربها میزنه نیس ؟
  • چهره کثیف ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    افشین هر کجا رو نگاه می کنم شونصد خط نظر نوشتی تو کار نداری زندگی نداری؟؟//
  • ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 1
    امان از مردم ساده روزنامه های فرصت طلب ای آقا نظر خودش گفته اونا هم هنوز هیچ دفاعی نکردن حالا همه قاضی شدن وای برشما
  • ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    +1000
  • ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    یه ده سال طول میکشه اون کار
  • ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    از تگزاس کامنت گذاشتی؟! یا اخبار سیاهپوستای آمریکا رو خیلی دقیق دنبال میکنی؟!
  • ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    یعنی مردم عادی تو خیابون هفت تیر میکشن؟!
  • ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    میشه فامیلی ات رو هم بنویسی محمد جواد!
  • ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    قبل از اینکه رگ تعصبت بزنه بالا خبر رو آروم بخون البته شما بعدا یکبار دیگه هم بخون محض اطمینان!
  • افشین تهران ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    چرا عنوان این خبر رو از عناوین حذف کردی؟؟مشرق نترس تا اعتبارت رو از دست ندی.
  • ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    حالا شما اول به تایپ اسم خودت برس بعدا به ماشین اون یکی
  • ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 0
    آره بابا اتفاقی بوده اصلا! اسباب بازی بچه اش بوده اتفاقی گذاشته بوده تو جیب این!
  • صرفا جهت اطلاع ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    1 0
    سلام. صرفا جهت اطلاع.(از كوزه همان بيرون آيد كه درون اوست)ناشكري ازين ناز نعمتي كه با خون مبارك شهدا بدست امده بزرگتر.اگه خون آن عزيزان نبود شما آقازاده ها بازم در فرنگ .كانادا.امريكا حسرت ديدار خا متبرك كشور ايران راداشته ايد.حاشا به لياقتون حاشا.سعي نكنيد رو فاز خون شهدا ارزشهاي انقلاب امام امت راه بريد.ملت تحمل نميكند بعضي ها هر طوري كه دوس دارند بي ادبي بي نزاكتي كنند.سلام بر شهيدان درود برزمندگان اسلام.
  • ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 0
    مگه اونجا اینهمه شرکت و موسسه و آموزشگاه و... و... نیست که کسی برا کار بره؟!
  • بوسجین ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 0
    گل بود و به سبزه اراست سر در گم شدم
  • ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 0
    +1000
  • ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 0
    هر روز صدها مورد؟ ما که تا حالا ندیدیم! از ما سن دار ترهاش هم نیدن! روزی صدها مورد...! از کتاب خاطرات نقل میکنی دیگه نیس؟
  • ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 0
    خب هنوز از جونشون سیر نشدن که بخوان به روی اینها هم هفت تیر بکشن!
  • ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 0
    باید ظرفیت آدمها رو بشناسی!
  • ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 0
    پس چرا اینهمه خبر که هیچ تا اینجا صد تا کامنت هم خوندی بعد هم اومدی نظر دادی بعد هم تازه فحش دادی! خوبه فضا مجازیه وگرنه فکر کنم یه هفت تیرم اینجا کشیده میشد!
  • ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    1 0
    انصافا حالا خوبه مقصر بوده اگه محق بوده دیگه چی کار میکرده!؟ حالا خوبه خانم بوده و اینهمه فحاشی کرده اگه از مرداشون بود دیگه چه فحشهایی میداد! تو زندان سکه برا تلفن همگانی اینجام لابد هفت تیر برا بازی بچه بطور اتفاقی تو جیبشون بوده! البتهاز اینهمه ظرفیتمیشه از همین حالا پیش بینی کرد مشرق طبق سیاست عدالت خودش دو روز دیگه یه خبر علیه احمدی نژاد کار میکنه فشارها از روش کم شه! همینه دیگه عدالت رو اینجوری فهمیدیم ما! وگرنه هرکی میتونه این میزان ظرفیت تحمل رو تازه در شرایط مقصر بودن مقایسه کنه با سعه صدری که احمدی نژاد داشت
  • ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 0
    زنده باد مخالف من
  • مسعود ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 0
    بیچاره مردم ایران
  • ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 0
    خدا اخر عاقبت این مردم را به خیر کنه .به چه بلاهایی گرفتار شدن.
  • امیرحسین م ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 0
    حالا ببینیم خانواده هاشمی جز خطوط قرمز هست یا نه؟! یادتونه یکی بود می گفت اگه تقلب شد بریزید تو خیابونااا؟ من که یادم نمی آد کی بوده، شما یادتونه؟
  • حسین ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    1 0
    خداوند هر روز بیشتر از قبل اشرافی ها را رسوا خواهند کرد چون این انقلاب بیمه است و به دست صاحب اصلیش خواهد رسید و کسانی که از قبل این انقلاب به نان و نوا و مقامی رسیده اند و الان در مقابل آن ایستاده اند به شکلی زشت رسوا خواهند شد .
  • ایرانی ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 0
    والله به ما اثبات شد چه جناح راست ، چه جناح چپ و چه جناح میانه رو فقط به خاطر خودشان سنگ به سینه می زنند . بیچاره ملتی که قربانی می شوند . تحصیلکرده هایی که با حقوق بمیر و نمیر زندگی می کنند . به خدا ماهم بلدیم ب ام و و تویوتا و... سوار شویم . همه را به خدا واگذار می کنیم . چون خدا ناظر بر همه می باشد .
  • بهزاد زارع ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    1 0
    دوستان کینه ورزی، عقده گشایی ، تعصب بی جا و کورکورانه از بداخلاقیهای انسان است پس شمایی که اظهار نظر میکنید منصف باشید مملکت قانون دارد در نظام جمهوری اسلامی بارها ثابت شده که هر کس به قانون پایبند نباشد زیر پای این ملت له خواهد شد
  • آشنا ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 1
    بنظر بنده‏ اگر جرات و شجاعت و نترسي پدر در وجود و خون پسرش باشد تا آخر پيگير و شكايت مي كند و الا اشتباه مي كند كه به فضاي جامعه مي كشاند.
  • ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 0
    شما حرف نزن
  • ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 0
    نظرخوبي نيست
  • جلال ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 1
    بازم میگم خاک توسرتان با این بداخلاقیهایتان امروز پسر اقای لاجوردی از اینکه این مطلب را رسانه ای کردی واز این موضوع برای کوبیدن اقای هاشمی استفاده شده به شدت انتقاد کرده واعلام داشته بدون اطلاع وی این کار شده مشرق جان فردای قیامت هم هست که به حسابت برسند
  • ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    1 0
    اگر افسر گفت بی ام و مقصره بریزید توی خیابون
  • ی شهروند ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    1 0
    خداوند به همه مون عمر بده تا روز بروز ذلت خاندان اشرافیگری رو ببینیم ان شاء الله.
  • ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    1 0
    متاسفانه در کشور ما از گذشته های دور سیستم ارباب رعیتی حاکم بوده و بعضیها به این سیستم انقدر عادت کرده اند که اصلا متوجه نوکر صفتی خودشان نمی شوند اصلا انگار بدون ارباب نمی توانند زندگی کنند ارباب هرکاری کند مورد تاییدشان است حتی اگر این تصادف برای خودشان اتفاق می افتاد از طرف عذر خواهی هم می کردند آگر ایرانی مسلمانید و پیرو مکتب سیدالشهدا نباید شعار هیهات مناالذله را فراموش کنید
  • احمد ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 1
    مشرق حداقل انصاف رو رعایت کن مثلا به خیال خودت بهونه درست درمون گیرت اومده غافلی که سیمای میلی هم اعلام کرده این کار رو به حساب خانواده هاشمی نمیزارم کار محافظش بوده بی تقوایی سیاسی نکنین برو بچرخ یه چیز دیگه گیر بیار
  • ناشناس ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 0
    انشاءالله باهم محشور شوید !
  • ناشناس ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    1 0
    از قوه محترم قضاییه خواهشمندیم با قدرت و سرعت این قضیه را پیگیری نماید .
  • علی ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 0
    واقعا شرم آوره خدا به داد این مملکت برسه تا اینا بیش از این آبروی این انقلاب رو نریختندیه عده دارن تو سوریه میجنگند که مردم ما احساس ناامنی نکنن یه عده از خود راضی اینجا برای حفاظت از حریم تکبرشون به روی جوونای مردم تفنگ میکشند مردم بیچاره رو ببین مملکت رو دست کیا سپردنداللهم عجل لولیک الفرج
  • یامهدی عج ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 1
    سلام و خسته نباشید به بچه های خبرگزاری مشرق , 427 نظر را سانسور کردید چه خبره؟ بنده فکر می کنم باید در تایید یا رد نظرات, دقت بیشتری کنید! تعداد نظراتی که منتشر نکردید خیلی زیاده ! موفق باشید . یاعلی
  • رضا ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    2 0
    کاری با جزییات این ماجرا ندارم که آدم رو یاد فیلم های گانگستری میندازه!! برام جالب که این افراد که نامبردید همگی در بهترین نقاط پایتخت ساکن هستند و به بیان دیگه کاخ نشین هستن در شرایطی که بسیاری از مردم بخصوص در شهرستانها مشکلات خیلی زیادی دارند.از قدیم گفتن سواره از پیاده خبر نداره کسانی که اشرافی زندگی میکنن در مرحله اول درک احوال مردم رو ندارن چه برسه به رسیدگی به اونها
  • امید ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 2
    به دو دلیل این داستان ساختگیه شک نکنید اول اینکه فرزندان رجال بزرگ سیاسی همه پراید دارند و نهایتا سمند. دوم اینکه عزیزان من گول ضد انقلاب رو نخورید ، خونه توی نیاوران؟ اونم میدون یاسر؟ اگر میگفتند تصادف در میدون بهمن به سمت ترمینال جنوب اتفاق افتاده من شاید باور میکردم.
  • ناشناس ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    2 1
    کاخ نشینی این خانواده و دسته گل های پسر رشیدشون که پول مملکت رو به فنا داد و حالا گنگستر بازی در خیابان ها دیگر خبر های این خانواده و گردن کلفتشون عادی شده نماد کامل طبقه اشراف هستند انقلاب کردیم تا کاخ نشینی شاه و اطرافیان و اشرافیت و فساد رو از بین ببریم خون ندادیم که ساکنان کاخ ها عوض شوند!
  • ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    +1000
  • ۰۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    +257480000000000000000000000000
  • ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 0
    مردم به توجیهات انسان های حقیری مثل تو می خندند...
  • ناشناس ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    0 1
    حتی یک نظر من در این صفحه تایید نشد . مشرق بعدها باید بابت این حق خوری که بخاطر حفظ بودجت داری انجام میدی به خدا جوابگو باشی . یا کلا کامنت ها رو ببند یا نظر حق و مودبانه رو منتشر کن . من که حتی یه کلمه توهین توی حرفام به هیچ بنی بشری نبود .
  • ایرانی ایرانی ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    0 2
    مشرق ، دوباره زدی تو جاده خاکی ؟؟؟؟؟؟؟ تو که تمام کامنتهای مخالفان این مطلب رو منتشر کردی چرا پاسخنامه ده بندی بنده رو منتشر نکردی ؟؟؟؟؟؟؟؟ بنفع خودت و حامیان افراطی گری نبود ؟ افراد رو چی فرض کردید ؟ فکر نمودید ما هم مثل خودتان هستیم ، عقب افتاده .
  • ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    2 0
    حالا بگو واکنش خاندان چی بوده مشرق؟؟؟ حتما کی بود کی بود من نبودم!
  • ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    0 0
    الکی که به کسی نمیشه گفت آیت الله آیت الله یعنی با دیدنش یاد خدا بیفتی...
  • سیدمحمدحسین ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    0 2
    با سلام من خطابم به اون های هست که مطلب نوشتن به نظرم قبل از اینکه نظری بدید مطمعن بشید این قضیه حقیقت داره یا نه برفرض که حقیقت داشته باشه این رو هم باید درنظر بگیر که فرزند شهید حق نداشنه راه را ببندد. اون که اول خلاف قانون انجام داده جالبه تو خبر امده تا تماس میگیره ع م با محافظش میاد جالبه که پلیس نرسیده ولی خانم مرعشی 3 سوته میرسه سر صحنه من میگم طرف حق باشید حتی اگه برخلاف میلتون باشه
  • ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    1 0
    کاشکی همیشه دنبال حقیقت باشیم و وقتی یک شایعه خارج از رسانه های داخلی انتشار پیدا میکنه دامن نزنیم دوم اینکه خوب چیکار میکرده طرف زده به ماشینش داره فرار می کنه باید جلوش رو میگرفته دیگه
  • احسان ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
    0 0
    من برخورد رو دیدم ولی نمیدونستم کیه، گفتم شاید مساله امنیتیه
  • ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
    0 0
    ماذا فازا ؟؟؟!!!!!!!!
  • ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
    0 1
    مشرق : عکس این رو از روی سایت بردار .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس