کد خبر 487622
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

ملی پوش ایرانی اف اس وی فرانکفورت در بازی جام حذفی برابر هرتابرلین بهترین نمایش خود را ارائه داد تا جچایی که فاصله چندانی با رسیدن به اوج محبوبیت نداشت.

به گزارش مشرق، احسان حاج صفی در ماراتن 120 دقیقه ای تیمش مقابل هرتابرلین در ولفسبانک اشتادیون یکی از بهترین نمایش های خود از زمان پوشیدن پیراهن این تیم دسته دومی آلمان را ارائه داد اما نمایش او هم برای صعود فرانکفورتی ها به مرحله بعد کافی نبود تا اف اس وی در عین شایستگی از دور مسابقات دی اف پوکال کنار برود. حاج صفی در ماراتن 120 دقیقه ای دیشب بنا به صلاحدید توماس اورال سرمربی فرانکفورتی ها در هر نیمه در یک پست بازی کرد اما اوج درخشش او زمانی بود که در نیمه دوم و وقت های اضافه به عنوان هافبک چپ به میدان رفت و بارها مدافعان هرتا را آزار داد.

 مهمترین صحنه ای که حاج صفی را می توانست به محبوب ترین چهره فرانکفورتی ها تبدیل کند در دقیقه 120 بازی رقم خورد جایی که شوت سرکش ملی پوش ایرانی از فاصله 35 متری با اختلاف چند سانتی متری از بالای دیرک دروزاه هرتابرین به بیرون رفت تا تنها آه و افسوس این صحنه برای حاج صفی و نیمکت نشینان فرانکفورتی باقی بماند. به این ترتیب می توان گفت احسان حاج صفی با آشنا شدن با جو فوتبال آلمان حالا یکی از مردان کلیدی تیمش شده و در آینده از این بازیکن در ترکیب تیم اف اس وی حرف های زیادی خواهیم شنید.

نکته جالب اینکه حاج‌صفی که اسم نامأنوسی برای آلمانی ها دارد توسط گزارشگر آلمان با لقب ایقانه معرفی می‌ شد که در واقع به ملیت ایرانی حاج‌صفی اشاره می‌ کند.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس