کد خبر 487607
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰

براساس گزارشی که رسانه‌های انگلیسی منتشر کرده‌اند، آنچلوتی برای قبول سرمربیگری چلسی یک شرط دارد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال چلسی شب گذشته (سه‌شنبه) در دور چهارم از مسابقات جام اتحادیه انگلیس پس از تساوی یک - یک در وقت‌های قانونی و اضافه مقابل میزبان خود، استوک‌سیتی در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4 مغلوب و از دور رقابت‌ها حذف شد. با توجه به این شکست و شروع ناامیدکننده مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در این مسابقات، به نظر می‌رسد دوران ژوزه مورینیو در چلسی رو به پایان است.

در چند روز اخیر رسانه‌های انگلیسی خبر داده‌اند که آخرین فرصت ژوزه مورینیو برای حفظ جایگاهش در چلسی و خروج موقت از بحران شکست لیورپول در بازی خانگی روز شنبه پیش روست. گفته می‌شود اگر آبی‌پوشان لندنی در این دیدار نتیجه نگیرند، آقای خاص اخراج خواهد شد و اسامی گزینه‌هایی همچون کارلو آنچلوتی و گاس هیدینک برای جانشینی وی مطرح شده است.

روزنامه «دیلی‌میرر» انگلیس مدعی شد، آنچلوتی که اخیراً شایعه حضورش در بایرن مونیخ را تکذیب و عنوان کرده است که نسبت به مربیگری در  این تیم آلمانی بی‌میل است، تنها در صورتی پیشنهاد سرمربیگری چلسی را خواهد پذیرفت که قرارداد دائمی با وی به امضا برسد، نه قرارداد موقت.

روزنامه انگلیسی «ایندیپندنت» هم اعلام کرد که مدیربرنامه‌های مورینیو به دنبال این است تا در صورت اخراج وی از چلسی زمینه حضورش روی نیمکت پاری‌سن‌ژرمن یا بازگشت او به اینتر را فراهم کند.

بر اساس گزارش‌ها گاس هیدینک که اخیراً از سرمربیگری تیم ملی هلند اخراج شده، حاضر است به صورت موقت هدایت آبی‌پوشان لندنی را تا پایان فصل بر عهده بگیرد.

چلسی در حال حاضر با 11 امتیاز در رده پانزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد و با منچسترسیتی صدرنشین 11 امتیاز اختلاف دارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس