کد خبر 487542
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰

برخی مسئولان ارشد استان البرز، رایزنی هایی برای انتقال بازی‌های راه آهن یزدان به کرج را آغاز کرده اند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال راه آهن تهران که پس از انتقال به زیرمجموعه هلدینگ یزدان با نام راه آهن یزدان فعالیت می کند به عنوان ریشه دارترین تیم فوتبال ایران شناخته می شود. پس از آنکه باشگاه سایپا ترجیح داد کرج را به مقصد تهران و ورزشگاه دستگردی ترک کند می‌توان گفت مجموعه ورزشی انقلاب کرج و بالاخص زمین چمن آن بلااستفاده ماند. در این بین مسئولان ارشد استان البرز و شهر کرج رایزنی هایی را با مدیران و مالکان راه آهن یزدان آغاز کرده اند تا بازی‌های این تیم در آن شهر برگزار شود.

حضور محمدجواد کولیوند نماینده مردم کرج به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه راه آهن یزدان می تواند به کرجی ها در تحقق این امر کمک کند و از سوی دیگر راه آهنی ها که حدود یکماه در تهران بازی ندارند فرصت مناسبی خواهند داشت تا در این مدت مذاکرات خود جهت برگزاری بازی‌ها در کرج را به سرانجام برسانند.

این در حالی است که از ابتدای فصل جاری برخی افراد بانفوذ و دارای اعتبار تلاش داشته اند مالک راه آهن یزدان را به انتقال تیمش به استان مازندران ترغیب نمایند و همچنان نیز پیگیر خواسته خود هستند. اعطای امتیازاتی مانند زمین رایگان و فراهم کردن بسترهای سرمایه گذاری و تجارت از جمله قول هایی بوده که به راه آهنی‌ها داده شده تا راه خود را به سمت ساری و استان مازندران کج کنند.

در این میان اما پیمان کیانیان مالک باشگاه راه آهن تصمیم‌گیری در خصوص همه این موارد را به مطالعه بیشتر واگذار کرده است.

او که در سفر دو هفته قبلش به آلمان بازدیدهایی از باشگاه مونیخ 1860 و آکادمی آن داشت درصدد فراهم کردن شرایط برای تاسیس یک آکادمی حرفه ای با امکاناتی مانند خوابگاه و مدرسه و چندین زمین تمرین است و به همین دلیل فعلا ترجیح می دهد در تهران روی این هدف متمرکز باشد و شاید به همین دلیل هنوز تصمیم به انتخاب نهایی محل بازی های تیمش نگرفته هرچند در این شرایط اگر بنا به رفتن به مازندران باشد باید این اتفاق در پایان سال رخ دهد.مدیران هلدینگ یزدان با گلایه از اوضاع کنونی فوتبال ایران معتقدند حداقل مزیت رفتن از تهران این است که از زیر سایه سرخابی ها بیرون می آیند و شبکه تلویزیونی استان‌هایی مانند البرز یا مازندران یا هر استانی که در آن بازی های‌شان را برگزار کنند به پخش زنده تمام دیدارهای خانگی شان می پردازند.

هلدینگ یزدان در راستای گسترش فعالیت‌های خود تصمیم به خرید امتیاز برق شیراز و احیای آن باشگاه و ایجاد یک پایگاه در جنوب کشور نیز دارد و طی هفته های آتی قرار است مذاکراتی با حیدرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان فارس در این خصوص داشته باشند.

آنچه در حال حاضر محتمل به نظر می رسد کوچ راه آهن یزدان به کرج خواهد بود و اینکه در آینده چه اتفاقی رقم خواهد خورد بستگی به تصمیم مدیران هلدینگ یزدان دارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس