کد خبر 487140
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸

رئيس‌جمهور روسيه اعلام کرد: سود روسيه در زمينه سرمايه‌گذاري و درخواست خارجي از صنايع نظامي کشور طي سال جاري ميلادي از مرز 50 ميليارد دلار گذشته است.

به گزارش مشرق، ولاديمير پوتين رئيس‌جمهور روسيه در جريان نشست کميته ويژه همکاري‌ نظامي و فني روسيه با کشورهاي خارجي اعلام کرد: روسيه در اين زمينه به تمامي تعهدات خود پايبند است و صنايع نظامي روسيه از ابتداي ماه جاري ميلادي 70 درصد درخواست خارجي را پاسخ داده و علت افزايس تقاضا براي صنايع نظامي روسيه افزايش ميزان همکاري و هماهنگي بين شرکت‌هاي نظامي است.

پوتين افزود: روسيه به تقويت همکاري‌هاي خود در اين زمينه با کشورهاي خارجي ادامه مي‌دهد و اکنون قيمت اين درخواست‌ها از شرکت‌هاي روسي از 50 ميليارد دلار فراتر رفته است.

رئيس‌جمهور روسيه با هشدار نسبت به افزايش رقابت تسليحاتي در بازارهاي جهاني به ويژه رقابت غيرشفاف و غيرصادقانه، افزايش توليدات کارخانجات اسلحه‌سازي اين کشور در بازارهاي منطقه‌اي را خواستار شد.

پوتين با اشاره به اينکه نهادهاي صنايع جنگي و شرکت‌هاي روسي که در اين زمينه فعال هستند در سال جاري ميلادي با چالش رقابت غيرقانوني از سوي برخي کشورها و شرکت‌هاي غربي مواجه بودند، گفت: شرايط کار براي شرکت‌هاي روسيه در اين فضاي سياسي دشوارتر شده است.

پوتين در راستاي ارائه توليدات بيشتر در بازارهاي منطقه‌اي فعاليت بيشتر اين نهادها و نيز حفظ جايگاه‌هايي که روسيه در طول اين سال‌ها کسب کرده، را خواستار شد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    0 0
    ۴۰ میلیاردش رو به ما و سوریه فروخته
  • ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    0 0
    کو پس؟!
  • ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    0 0
    دمت گرم که حرف حق رو زدی
  • ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    0 0
    سه برابر درآمد نفتی امسال ایران هست!!...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس