در گوشی ال‌جی مدل G2 برای اولین‌بار، با دو ضربه سریع انگشت روی صفحه نمایش، نمایشگر تلفن همراه شما روشن شد و پس از آن نیز تلفن های دیگر ال جی هم به این ویژگی مجهز شدند.

با اپلیکیشن KnockOn قابلیت دابل تپ را به موبایل های فاقد این امکان بیاورید به گزارش مشرق، با استفاده از اپلیکیشن KnockOn برای تلفن‌های اندرویدی، امکانات اختصاصی خاموش و روشن کردن و قفل‌گذاری روی دستگاه با چند ضربه روی صفحه نمایش موبایل که اولین بار در گوشی‌های ال‌جی شاهد آن بودیم را به دستگاه خود بیاورید.

اگر تلفن همراه شما مجهز به نمایشگر AMOLED باشد، این اپلیکیشن به درستی کار می کند اما KnockOn متاسفانه هیچ عملکردی روی نمایشگرهای ال سی دی ندارد.
 
تلفن همراه تان اگر خاموش باشد، با دو لمس سریع روشن شده و دوباره با دو لمس سریع دیگر، خاموش می شود. دقیقا همانگونه که تلفن های همراه ال جی کار می کنند.
 
با اپلیکیشن KnockOn قابلیت دابل تپ را به موبایل های فاقد این امکان بیاورید

اپلیکیشن به صورت رایگان منتشر شده اما به هر حال اگر مایل باشید ورژن حرفه ای تری از آن را دانلود کنید، می توانید با پرداخت ۱٫۱ دلار، از شر تبلیغات راحت شوید و رابط کاربری یکپارچه تری را شاهد باشید.
 
نسخه حرفه ای تر ویژگی های اضافه ای نظیر سرعت لمس های دوگانه را هم تحت کنترل شما در می آورد اما اگر به همین دابل تپ ساده برای روشن و خاموش کردن قناعت کنید، ورژن معمولی اپلیکیشن برای تان کافیست.

برای دانلود نرم‌افزار فوق از لینک زیر استفاده کنید.

با اپلیکیشن KnockOn قابلیت دابل تپ را به موبایل های فاقد این امکان بیاورید
 
 منبع: دیجیاتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    0 0
    با سلام... این فناوری بصورت پیش فرض بر روی گوشی های مدل بالای HTC قرار دارد و ال جی هنر کرده که الان اینو طراحی کرده!!!!!!!
  • علی ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
    1 0
    با سلام ,ببخشید بنده چند روزی میشودتبلت LG مدل V490 را خریده ام. اما تبلت نرم افزار شماره گیری ندارد و الان هیچ کجا نمیتوان زنگ زد.علیرغم اینکه سیم کارت شناسایی میشود و وقتی به آن زنگ میزنیم بوق میخوره ولی هیچ گونه واکنشی تبلت از خود نشان نمیدهد.الان بنده باید چکار کنم.ایا این مشکل قابل حل شدن است یا تبلت را به همان گوشی فروشی برگردانیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس