کد خبر 486444
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱

Metro Map اپلیکیشنی است که به کمک آن به‌نقشه‌ی دقیق و به روز متروی تهران، و همچنین دیگر شهر‌های مهم دنیا دسترسی خواهید داشت.

به گزارش مشرق، مترو از جهات بسیاری نسبت به‌دیگر وسیله‌های نقلیه محبوب‌تر و به‌صرفه‌تر است به طوری که بدون درگیر شدن در گرما و ترافیک خیابان‌ها، می‌توان تنها با مبلغ بسیار اندکی شما را حتی به آن سر شهر ببرد. متروی تهران تا چندی پیش دارای سه خط جداگانه بود که نقاط مختلف استان تهران را به یکدیگر متصل می‌کرد و از آنجایی که چندی پیش خط چهارم نیز به آن اضافه شد، ممکن است برخی افراد در بخاطر سپردن مسیرها، ایستگاه‌ها و ... با مشکلات متعددی مواجه شوند. از همین رو داشتن یک نقشه‌ی دقیق، به روز و کامل در گوشی موبایل می‌تواند بهترین راه حل برای مدیریت مسیر مترو، و دور ماندن از اشتباهات سهوی در انتخاب مسیر‌ها باشد. Metro Map یکی از همین اپلیکیشن‌های کاربردی است که نقشه‌ای دقیق از خط‌های مختلف مترو، با تفکیک رنگ و نام هر ایستگاه را در اختیار دارندگان گوشی‌های ویندوزفون قرار می‌دهد.
 
نرم‌افزار نقشه دقیق متروی تهران +دانلود
 
نکته‌ جالبی که در Metro Map وجود دارد و مهم‌ترین عامل تمایز آن نسبت به دیگر همتایان آن است، پشتیبانی از نقشه‌ی متروی شهرهای مهم دنیا است به طوری که علاوه بر دسترسی به نقشه‌ متروی تهران، می‌توانید به خطوط دقیق و به روز شهرهایی همچون شیکاگو، برلین، هنگ‌کنگ، بارسلونا و ... نیز دسترسی داشته باشید. برای دانلود این اپلیکیشن که به صورت رایگان برای گوشی‌های ویندوزفونی منتشر شده است، می‌توانید از لینک‌ زیر استفاده کنید.

نرم‌افزار نقشه دقیق متروی تهران +دانلود

همچنین دارندگان گوشی‌ههای اندرویدی و آی‌ او اس  می‌توانند از اپلیکیشن کارآمد و مشابه زیر برای گوشی‌های خود استفاده کنند.

برای دانلود نرم افزار مترو تهران برای گوشی‌های اندروید از لینک زیر استفاده کنید.

نرم‌افزار نقشه دقیق متروی تهران +دانلود 
 
برای دانلود نرم افزار مترو تهران برای دستگاههای دارای سیستم‌عامل آی‌ او اس از لینک زیر استفاده کنید.

نرم‌افزار نقشه دقیق متروی تهران +دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس