کد خبر 486015
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷

اپلیکیشن WordPress برای گوشی های اندرویدی عرضه شده است و به کاربران این امکان را می دهد تا بتوانند توسط آن سایت وردپرسی خود را تحت کنترل داشته باشند.

به گزارش مشرق، همانطور که می‌دانید سیستم مدیریت محتوای WordPress در حال حاضر به عنوان قدرتمندترین و بهترین سیستم مدیریت محتوا شناخته می‌شود که به دلیل انعطاف پذیری بسیار بالا و سئوی بی نظیری که دارد، توسط وب سایت های بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این نرم‌افزار امکان مدیریت وب سایت از طریق گوشی یا تبلت اندرویدی خواهید داشت.

 دانلود برنامه وردپرس برای اندروید

اپلیکیشن WordPress برای گوشی های اندرویدی عرضه شده است و به کاربران این امکان را می دهد تا بتوانند توسط آن سایت وردپرسی خود را تحت کنترل داشته باشند. این نرم افزار ظاهری نسبتا مشابه با وردپرس ویندوز دارد که با استفاده از بخش های مختلف آن امکان مدیریت سایت خود را خواهید داشت. شما توسط WordPress امکان ارسال پست جدید را خواهید داشت و می توانید پست های قبلی خود را نیز ویرایش کنید. امکان مدیریت دیدگاه هایی که توسط کاربران در سایت ثبت شده است نیز توسط WordPress امکان پذیر است. همچنین امکان انجام کارهایی مانند مدیریت پوسته، مدیریت افزونه ها، مدیریت وردپرس و … نیز امکان پذیر است.
 
دانلود برنامه وردپرس برای اندروید 
ویژگی ها:
 
امکان نوشتن یا ویرایش پست جدید و ارسال آن در سایت
قابلیت مدیریت پست های قبلی که در سایت نوشته شده اند
امکان مدیریت بخش نظرات و دیدگاه ها در گوشی همراه
قابلیت دسترسی به تنظیمات مربوط به سیستم وردپرس
قابل استفاده برای وب سایت های با وردپرس 3.5 و بالاتر

نرم‌افزار فوق را می توانید از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود برنامه وردپرس برای اندروید
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس