کد خبر 485827
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸

اتحادیه کارگران شرکت های خودروسازی آمریکا از تعیین ضرب الاجل برای شرکت «جنرال موتورز» برای توافق درباره قراردادهای جدید کارگری خبر داد.

 به گزارش مشرق، اتحادیه کارگران شرکت های خودروسازی آمریکا در این باره اعلام کرد مسئولان شرکت جنرال موتورز تا شامگاه یکشنبه فرصت دارند با درخواست این اتحادیه در خصوص قراردادهای چهارساله جدید کارگران موافقت کنند.

در صورتی که مسئولان جنرال موتورز با درخواست این اتحادیه کارگری موافقت نکنند، این موضوع به احتمال زیاد منجر به اعتصاب کارکنان شرکت خودروسازی مذکور در آمریکا خواهد شد.

به گزارش رویترز، قراردادهای کنونی کارگران جنرال موتورز تا پایان روز یکشنبه اعتبار دارد. بر اساس قانون، اتحادیه کارگران شرکت های خودروسازی آمریکا می تواند از بیش از 52 هزار عضو خود در شرکت جنرال موتورز درخواست کند پس از پایان اعتبار قرارداد خود، کار در این شرکت را متوقف کنند.

مسئولان شرکت جنرال موتورز و مقامات این اتحادیه کارگری از ماه ژوئیه در حال گفتگو با هدف دستیابی به توافق درباره قراردادهای کارگری جدید بوده اند.

کارگران شرکت جنرال موتورز از هم اکنون برای برگزاری اعتصاب کارگری در کارخانه «فورت وین» در ایالت ایندیانا اعلام آمادگی کرده اند. این کارخانه، یکی از پرسود ترین کارخانه های جنرال موتورز شمرده می شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس