کد خبر 485493
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶

در نظر داریم در این گزارش اسامی گلزنان لیگ برتر را طی سه دوره قبلی مورد ارزیابی قرار دهیم.

به گزارش مشرق، همان طور که می‌دانیم بازیکنان فوق‌العاده و گلزن در لیگ برتر ایران وجود دارند که در نظر داریم اسامی برخی از آن‌ها را طی سه دوره قبلی یعنی لیگ‌های سیزدهم تا پانزدهم مورد ارزیابی قرار دهیم تا از این رو گلزنان برتر مشخص شود و آن‌ها را بهتر بشناسیم.

** گلزنان برتر لیگ 92 – 93

1- کریم انصاری‌فرد، مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که با به ثمر رساندن 15 گل در لیگ 92 – 93 عنوان اولین و برترین گلزن لیگ سیزدهم را از آن خود کرده است.

2- غلامرضا عنایتی، مهاجم تیم فوتبال صبای قم در لیگ سیزدهم نیز توانسته 13 گل را به ثمر برساند که این بازیکن در فصل 92 – 93 عنوان دومین گلزن برتر لقب گرفته است.

3- مهرداد بایرامی، مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با 12 گلی که در لیگ سیزدهم به ثمر رسانده، جایگاه سوم گلزنان برتر این فصل را کسب کرده است.

4- مهدی دغاغله، بازیکن میانی تیم فوتبال ملوان با 11 گل در کارنامه خود در لیگ سیزدهم جایگاه چهارم گلزنان برتر را به خود اختصاص داده است.

5- رضا نوروزی، مهاجم تیم فوتبال نفت تهران نیز با 11 گلی که به ثمر رسانده در مکان پنجم گلزنان برتر در فصل سیزدهم قرار دارد.

6- سجاد شهباززاده، مهاجم تیم فوتبال سایپا در فصل سیزدهم با 9 گل زده شده در رتبه ششم قرار دارد. سجاد شهباززاده در حال حاضر در فصل پانزدهم برای آبی‌پوشان پایتخت پا به توپ شده است که در فصل جاری نیز عملکرد قابل قبولی از لحاظ گلزنی در استقلال در آن داشته است.

7- لوسیانو پریرا مندز، مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان در لیگ 92 – 93 برای این تیم 9 گل به ثبت رسانده است که در میان گلزنان برتر فصل سیزدهم عنوان هفتمین گلزن برتر را به خود اختصاص داده است.

8- مهدی رجب‌زاده، مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن با 9 گل زده در کارنامه‌اش در فصل سیزدهم عنوان هشتمین گلزن برتر را از آن خود کرده است.

9- جلال رافخایی، مهاجم تیم فوتبال ملوان نیز با 9 گل به ثمر رسانده در لیگ سیزدهم عنوان نهم گلزن برتر این فصل را کسب کرده است.

10- امین متوسل‌زاده، مهاجم تیم فوتبال داماش گیلان در لیگ سیزدهم با به ثمر رساندن 8 گل توانسته رتبه دهم لیگ 92 – 93 را به خود اختصاص دهد.

** گلزنان برتر لیگ 93 – 94

1- لوسیانو ادینهو، مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در فصل چهاردهم توانست با به ثمر رساندن 20 گل در صدر جدول گلزنان برتر لیگ 93 – 94 قرار بگیرد.

2- مهدی شریفی، مهاجم تیم فوتبال سپاهان با به ثمر رساندن 12 گل در لیگ چهاردهم توانست عنوان دومین بازیکن گلزن برتر را کسب کند.

3- سجاد شهباززاده، مهاجم تیم فوتبال استقلال فصل چهاردهم توانست عملکرد قابل توجهی از خود به نمایش بگذارد. این بازیکن با 12 گلی که به ثمر رساند، توانست عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد. این بازیکن با 12 گلی که به ثمر رساند و توانست جزو گلزنان برتر لیگ 93 – 94 قرار بگیرد و این بازیکن فصل گذشته جایگاه سوم گلزنان برتر را به خود اختصاص داد.

4- لومیانو پریرا مندز، مهاجم تیم فوتبال سپاهان فصل چهاردهم با 11 گل توانست عنوان چهارمین بازیکن گلزن لیگ برتری را به دست آورد.

5- آلویس نانگ، مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان در لیگ 93 – 94 توانست 9 گل به ثمر برساند. این بازیکن در جدول گلزنان برتر لیگ چهاردهم در مکان پنجم قرار گرفته است.

6- مسعود حسن‌زاده، بازیکن میانی تیم فوتبال ذوب آهن در لیگ 93 – 94، 9 گل برای تیم خود به ثمر رساند و توانست مقام ششم را در بین گلزنان لیگ چهاردهم به خود اختصاص دهد.

7- رامین رضاییان، بازیکن میانی تیم فوتبال راه آهن نیز با 9 گل زده در لیگ چهاردهم جزو گلزنان لیگ برتر 93 – 94 قرار گرفته و این بازیکن در کنار دیگر گلزنان رتبه هفتم را از آن خود کرده است.

8- سامان نریمان جهان، مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با 9 گلی که به ثمر رسانده، توانسته در رتبه هشتم و در جمع گلزنان برتر لیگ چهاردهم قرار بگیرد.

9- امید ابراهیمی، بازیکن میانی تیم فوتبال استقلال نیز با به ثمر رساندن 9 گل جایگاه نهم گلزنان برتر لیگ چهاردهم را از آن خود کرده است.

10- محمدرضا خلعتبری، مهاجم تیم فوتبال سپاهان نیز همانند دیگر بازیکنان گلزن برتر توانسته 9 گل را در کارنامه خود به ثبت برساند و این بازیکن در لیگ چهاردهم عنوان دهمین بازیکن گلزن برتر را از آن خود کرده است.

** گلزنان برتر لیگ 94 – 95

1- مهرداد احمدی، بازیکن میانی تیم فوتبال راه آهن تا هفته هشتم مسابقات لیگ برتر پانزدهم توانسته 6 گل را به ثمر برساند و این بازیکن در لیگ 94 – 95 به عنوان اولین بازیکن گلزن برتر لقب گرفته است.

2- مهدی طارمی، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس نیز همانند مهرداد اولادی با زدن 6 گل جزو گلزنان برتر لیگ پانزدهم قرار گرفته و این بازیکن در این فصل، عنوان دومین گلزن برتر لیگ را به خود اختصاص داده است.

3- امید ابراهیمی، بازیکن میانی تیم فوتبال استقلال با به ثمر رساندن 5 گل در فصل پانزدهم جایگاه سوم گلزنان برتر این فصل را تا هفته هشتم مسابقات به خود اختصاص داده است.

4- حسن بیت‌سعید، بازیکن میانی تیم فوتبال استقلال خوزستان در فصل پانزدهم توانسته 4 گل را تا هفته هشتم مسابقات در کارنامه خود به ثبت برساند. این بازیکن در فصل پانزدهم عنوان چهارمین گلزن برتر را از آن خود کرده است.

5- آرش افشین، مهاجم تیم فوتبال ملوان تا هفته هشتم مسابقات لیگ 94 – 95 موفق شده 3 گل به ثمر برساند که این بازیکن عنوان پنجمین گلزن برتر این فصل را به خود اختصاص داده است.

6- غلامرضا رضایی، مهاجم تیم فوتبال سایپا با زدن 3 گل در این فصل توانسته جایگاه ششم را در کنار دیگر بازیکنان گلزن فصل پانزدهم به خود اختصاص دهد.

7- احسان حاج صفی، بازیکن میانی تیم فوتبال سپاهان نیز تا هفته هشتم مسابقات لیگ 94 – 95، 3 گل را در کارنامه خود به ثبت رسانده که این بازیکن با شرایط موجود عنوان هفتمین گلزن برتر این لیگ را از آن خود کرده است.

8- سجاد شهباززاده، مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران نیز با 3 گلی که در فصل پانزدهم به ثبت رسانده، توانسته در جایگاه هشتم گلزنان برتر لیگ 94 – 95 قرار بگیرد.

9- مسعود حسن‌زاده، مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن نیز در فصل پانزدهم توانسته 2 گل را تا هفته هشتم مسابقات این فصل به ثبت برساند و این بازیکن با کسب جایگاه نهم در کنار دیگر گلزنان برتر این فصل قرار دارد.

10- داریوش شجاعیان، مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با 2 گل به ثمر رسانده در لیگ 94 – 95 جزو گلزنان برتر لیگ پانزدهم به حساب می‌آید و این بازیکن دهمین جایگاه گلزنان را به خود اختصاص داده است.

با توجه به این که گلزنان برتر سه دوره لیگ برتر فوتبال مشخص شد از همین رو، در نظر داریم بهترین گلزنان برتر لیگ‌های 92 – 93، 93 – 94 و 94 – 95 را مورد بررسی قرار دهیم تا از این رو بهترین‌ها را بیشتر بشناسیم.

** برترین گلزنان سه دوره لیگ برتر

1- سجاد شهباززاده، مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران در سه دوره اخیر توانسته با به ثمر رساندن 24 گل در صدر جدول گلزنان برتر لیگ قرار بگیرد و عنوان نخستین بازیکن گلزن را از آن خود کند.

2- لوسیانو پریرا، بازیکن خارجی دو تیم فولاد خوزستان و تیم سپاهان در دوره قبلی توانسته با به ثمر رساندن 21 گل دومین گلزن برتر لیگ را به خود اختصاص دهد.

3- لوسیانو ادینهو، بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی در فصل چهاردهم توانست با به ثمر رساندن 20 گل در صدر جدول گلزنان فصل گذشته قرار بگیرد اما در حال حاضر با توجه به بررسی‌ها،‌ این بازیکن در جایگاه سوم گلزنان برتر سه دوره اخیر قرار گرفته است.

4- کریم انصاری‌فرد، بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی نیز با به ثمر رساندن 15 گل در جمع بازیکنان گلزن برتر قرار گرفته و این بازیکن جایگاه چهارم برترین‌ها را به خود اختصاص داده است.

5- امید ابراهیمی، بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران در فصل چهاردهم و پانزدهم هم موفق به زدن 14 گل شده است که این بازیکن در جمع گلزنان برتر در جایگاه پنجم قرار گرفته است. ابراهیمی در فصل پانزدهم با زدن 5 گل در جایگاه سوم قرار دارد.

6- غلامرضا عنایتی نیز در فصل سیزدهم موفق به زدن 3 گل در تیم صبای قم شده است که این بازیکن با توجه به تعداد گل‌هایی که در کارنامه خود به ثبت رسانده، توانسته مقام ششم گلزنان برتر را از آن خود کرده است.

7- مهرداد بایرامی، بازیکن تیم گسترش فولاد در فصل سیزدهم و همچنین مهدی شریفی بازیکن فصل چهاردهم تیم سپاهان نیز با به ثمر رساندن 12 گل در کارنامه‌شان توانسته‌اند رتبه هفتم گلزنان برتر را به خود اختصاص دهند.

8- مهدی دغاغله، بازیکن تیم فوتبال ملوان در فصل سیزدهم و رضا نوروزی بازیکن تیم نفت تهران در لیگ سیزدهم و مسعود حسن‌زاده بازیکن تیم ذوب آهن در سه دوره اخیر توانسته‌اند 11 گل در کارنامه خود ثبت کنند و عنوان هشتمین بازیکنان گلزن برتر را کسب کنند.

9- آلویس نانگ از تیم فولاد در لیگ چهاردهم، مهدی رجب‌زاده از تیم ذوب آهن در لیگ سیزدهم، جلال رافخایی از تیم ملوان در لیگ سیزدهم، مسعود حسن‌زاده از تیم ذوب آهن در لیگ چهاردهم، رامین رضاییان از تیم راه آهن در لیگ چهاردهم، سامان نریمان جهان از تیم تراکتور در لیگ چهاردهم، محمدرضا خلعتبری از تیم سپاهان در لیگ چهاردهم نیز موفق به گلزنی شده‌اند و این بازیکنان به ثمر رساندن 9 گل در کارنامه خود، عنوان بازیکنان گلزن برتر را از آن خود کرده‌اند.

10- امین متوسل‌زاده، بازیکن تیم فوتبال داماش گیلان نیز توانسته 8 گل در کارنامه خود به ثبت برساند که این بازیکن هم در فصل سیزدهم با گلزنی‌هایی که انجام داده، جایگاه دهم گلزنان برتر را لقب گرفته است.

11- مهرداد محمدی، بازیکن تیم فوتبال راه آهن و مهدی طارمی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس نیز در فصل پانزدهم موفق به گلزنی شده‌اند و این دو بازیکن با 6 گلی که به ثمر رساندند، در صدر جدول گلزنان فصل پانزدهم و در جایگاه یازدهم سه دوره اخیر گلزنان برتر قرار گرفته‌اند.

12- حسن بیت‌سعید، بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان نیز با به ثمر رساندن 4 گل عنوان دوازدهمین بازیکن گلزن لیگ سه دوره اخیر را از آن خود کرده است.

13- آرش افشین از تیم ملوان در فصل پانزدهم غلامرضا رضایی از تیم سایپا در فصل پانزدهم، احسان حاج صفی از تیم سپاهان در لیگ پانزدهم نیز بازیکنانی هستند که 3 گل به ثمر رساندند و این بازیکنان در سه دوره اخیر جزو عنوان سیزدهمین بازیکنان گلزن برتر قرار گرفته‌اند.

14- داریوش شجاعیان، بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز نیز با به ثمر رساندن 2 گل جایگاه چهاردهمین بازیکن گلزن برتر را در سه دوره اخیر به خود اختصاص داده است. این بازیکن 2 گل را در فصل پانزدهم به ثبت رسانده است.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
    0 0
    خیلیه ها یه هافبک دفاعی جزو گلزنان برتر باشه. اگه لنگیا بخوان بگن پنالتی زده منم میگم سلطان تمارض جهان ، از شیش تا گل ،هفت تاشو پنالتی زده کلا خواستید یه مقاله بذارید که تیم لنگ در اون مبحث در بالای جدول حضور داشته باشه. اگه میخواید لنگ با اختلاف شدید بالاتر از همه اول باشه آمار تمارض ها رو بذارید. طارمی و عالیشاه در جهان صاحب سبک هستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس