کد خبر 484816
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱

حملات گسترده به کرانه باختری و قدس، بازداشت شمار زیادی از فلسطینیان در الخلیل و ممانعت رژیم صهیونیستی از فعالیت بیمارستان های قدس از تازه ترین اخبار فلسطین اشغالی به شمار می روند.

 به گزارش مشرق، نظامیان رژیم صهیونیستی طی شب گذشته و صبح امروز حملات گسترده ای را در مناطق مختلف کرانه باختری و قدس انجام داده و نزدیک به ۱۷ نفر از شهروندان فلسطینی را در «الخلیل» بازداشت کرده اند.

از سوی دیگر، نظامیان صهیونیست یک دختر نوجوان فلسطینی را به بهانه اینکه سعی داشت علیه یکی از نظامیان عملیات شهادت طلبانه انجام دهد، به ضرب گلوله در نزدیکی شهرک صهیونیستی «یتسهار» واقع در جنوب «نابلس» زخمی کردند.

به گزارش العهد، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه خود اعلام کرد که دو تن از فلسطینیان را دیروز در کرانه باختری کشته است.

پایگاه خبری معا فلسطین نیز گزارش داد: «اتحادیه بیمارستان های قدس شرقی» با بیان اینکه رژیم صهیونیستی جلوی فعالیت های ما را می گیرد، خواستار رسیدگی هرچه سریع تر نهادهای حقوقی بشری و کمیته بین المللی صلیب سرخ و التزام این رژیم به برداشتن موانع بتنی چیده شده در اطراف این بیمارستان ها و خیابان های منتهی به آن ها شد.

فلسطین الیوم همچنین در خبری فوری به نقل از منابع اسرائیلی گزارش داد: در پی انفجار شدید یک خودرو در شهر «الخضیره»، ۳ صهیونیست زخمی شده اند که حال یکی از آن ها وخیم است.

به گفته این منابع، تحقیقات اولیه نشان می دهد که این انفجار به دلایل جنایی و اختلافات میان صهیونیست ها بوده است.

لازم به ذکر است پیش از این نیز، با تداوم وخامت اوضاع امنیتی فلسطین اشغالی، صهیونیست ها چندین بار از اقدامات دولت نتانیاهو به شدت انتقاد کرده و تظاهراتی را در انتقاد از سیاست های وی برگزار کرده اند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس