کد خبر 484460
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۰

نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی سه شنبه شب دو فلسطینی را در الخلیل کرانه باختری به شهادت رساندند.

به گزارش مشرق و به نوشته روزنامه «دیلی استار» ارتش اسرائیل در بیانیه ای اعلام کرد: سربازان ما دو فلسطینی مظنون را که به پاسگاه نظامی ما در الخلیل(حبرون) نزدیک شده بودند، به ضرب گلوله از پای درآوردند.
این در حالی است که «بان کی مون» دبیرکل سازمان ملل نیز که به اراضی اشغالی سفر کرده است، روز سه شنبه به نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره استفاده نادرست از قوه قهریه هشدار داد و این رژیم و حکومت خودگردان فلسطین را به تلاش برای بازگشت آرامش به اراضی اشغالی فراخواند.
همچنین یک فلسطینی که روز سه شنبه در عملیاتی شهادت طلبانه قصد حمله با خودرو به یک شهرک نشین صهیونیست را در جنوب شهر بیت لحم در کرانه باختری، داشت، توسط نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.
نظامیان رژیم صهیونیستی روز سه شنبه در ادامه حملات سرکوبگرایانه خود، یک جوان فلسطینی را در مرکز نوار غزه به ضرب گلوله به شهادت رسیده و پنج تن دیگر را زخمی کردند.
شهرک نشینان صهیونیست روز سه شنبه بار دیگر از سمت باب المغاربه با حمایت و پشتیبانی واحدهای ویژه رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی یورش بردند.
فلسطینی ها با وارد شدن به بیستمین روز انتفاضه خود و همچنین با ادامه محاصره شدید چندین محله در بیت المقدس و با ادامه سیاست ظالمانه ویران کردن خانه های عاملان عملیات شهادت طلبانه ضد صهیونیستی، روز سه شنبه با برپایی تظاهرات، خشم خود را از اقدام های ضدانسانی صهیونیست ها اعلام کردند.
به تازگی حملات شهرک نشینان و صهیونیست ها به مسجدالاقصی افزایش یافته و در این میان زمزمه تقسیم مکانی و زمانی مسجد الاقصی به گوش می رسد که این امر با خشم شدید مسلمانان و فلسطینی ها روبه رو شده است.
با احتساب این دو شهید فلسطینی، از آغاز انتفاضه سوم (از 19 روز پیش) تا به امروز 49 فلسطینی شهید و یکهزارو 829 فلسطینی نیز توسط گلوله های جنگی و پلاستیکی صهیونیست ها زخمی و به بیمارستان های فلسطینی اعزام شدند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس