کد خبر 484618
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: با توجه به داشته‌هایمان و اینکه در انزلی به مصاف ملوان رفتیم، نتیجه قابل قبولی مقابل این تیم گرفتیم.

به گزارش مشرق، اصغر باقریان در مورد تساوی بدون گل این تیم مقابل ملوان گفت: بازی فیزیکی و درگیرانه‌ای داشتیم و با توجه به اینکه چند بازیکن خود را در اختیار نداشتیم از 6 بازیکن جوان استفاده کردیم. آنها به بهترین شکل وظایفی که فرکی به آنها محول کرده‌ بود به خوبی انجام دادند. با توجه به داشته‌هایمان و اینکه در انزلی به مصاف ملوان رفتیم، نتیجه قابل قبولی مقابل این تیم گرفتیم.

وی در خصوص حضور محرم نویدکیا در ترکیب این تیم مقابل ملوان اظهار داشت: حضور محرم در تیم بسیار تاثیرگذار است. شاید او به دلیل اینکه تمرین نداشته از نظر بدنی هنوز شرایط خوبی نداشته باشد اما حضورش از نظر روحی و روانی روی تیم تاثیرات مثبتی دارد. امیدوارم نویدکیا هرچه زودتر از نظر بدنی آماده شود تا آن نقشی که همواره در تیم داشت را ایفا کند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد اینکه پس از رفتن حاج صفی سپاهان بردی بدست نیاورده و آیا این موضوع بدان معنا است که هنوز نتوانسته‌اید جایگزینی برای او پیدا کنید، اظهار داشت: حاج صفی یک بازیکن بسیار تاثیرگذار بود و نیاز به زمان است تا بازیکنان جوان جای او را در تیم پر کنند.

باقریان تاکید کرد: مطمئنیم تیم دوباره برمی‌گردد و سپاهان روی دور برد می‌افتد. لیگ برتر 30 هفته‌ای است و برای هر هفته آن باید برنامه‌ریزی داشت. این بالا و پایین شدن‌ها در جدول تا پایان لیگ ادامه دارد. ما باید تیم را به گونه‌ای تنظیم کنیم که در هفته‌های پایانی در کورس قهرمانی قرار بگیریم. در حال حاضر نیز پس از بازی با استقلال دیگر بازی سنگینی نداریم و سعی می‌کنیم امتیازاتی را که از دست دادیم، جبران کنیم.

وی در مورد وقفه دوباره لیگ برتر پس از هفته دهم به دلیل برگزاری اردوی تیم ملی و بازی با ترکمنستان گفت: با برنامه‌ریزی فعلی چه کار می‌توانیم انجام دهیم؟ ما مجبوریم که خودمان را با این برنامه ریزی تطبیق دهیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص تکلیف نهایی پادوانی و پریرا عنوان کرد: با درخواست اعلام نیاز سرمربی تیم این دو بازیکن را حفظ و در نیم فصل دوم از آنها استفاده خواهیم کرد. قرار است آنها را 10 یا 15 روز دیگر برای دیدار با خانواده‌هایشان به مرخصی بفرستیم و پس از آن به تمرینات تیم اضافه می‌شوند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس