رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان با بیان اینکه وقتی که پای روحانیت وسط باشد، بسیاری از مشکلات در جریان اصولگرایی تعدیل می‌شود گفت: پیش‌بینی ما از همراهی لاریجانی با اصولگرایان برای انتخابات مثبت است.

به گزارش مشرق، محسن کوهکن رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه پروسه تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان در چه مرحله‌ای قرار دارد؟، اظهار کرد: تشکیل شورای هماهنگی با محوریت روحانیت در حال پیگیری است و البته دعوت از اشخاص حقیقی و حقوقی اصولگرا یک مسئله وقت‌گیر محسوب می‌شود تا فردی و گروهی از قلم نیفتد.

وی افزود: فکر می‌کنم که دوستان اصولگرا در خصوص تشکیل شورای هماهنگی به نتایجی رسیده باشند و به زودی تصمیم بگیرند.

کوهکن گفت: من پیش‌بینی دقیقی از زمان تشکیل این شورا نمی‌توانم داشته باشم، ولی اقداماتی که همه اصولگرایان انجام می‌دهند مقداری وقت‌گیر است و امروز هم مراحل تشکیل شورای هماهنگی در حال طی شدن است و فکر می‌کنم به زودی به نتایجی خواهند رسید.

رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به این سئوال که آیا از طیف علی لاریجانی برای حضور در شورای هماهنگی اصولگرایان دعوت به عمل آمده است یا خیر؟، تصریح کرد: دوستان با همه طیف‌ها و سلیقه‌ها در تماس هستند، نظرات همگان را گرفته‌اند و دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه وقتی که پای روحانیت وسط باشد، به صورت طبیعی بسیاری از مسائل و مشکلات در جریان اصولگرایی تعدیل می‌شود گفت: آقای لاریجانی به جایگاه روحانیت اعتقاد زیادی دارد.

کوهکن اظهار کرد: پیش‌بینی ما از همراهی لاریجانی با قاطبه اصولگرایان و روحانیت برای انتخابات مجلس مثبت است و امروز نیز شورای هماهنگی اصولگرایان با پشتیبانی روحانیت در حال شکل‌گیری است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس