رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری معتقد است که ضرورتی برای ائتلاف اصولگرایان و اصلاح‌طلبان وجود ندارد.

به گزارش مشرق، محسن کوهکن در پاسخ به سوالی درباره ائتلاف میان دو جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا در راستای انتخابات مجلس دهم اظهار داشت: ضرورتی برای ائتلاف میان دو جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا برای انتخابات مجلس دهم وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: بعضی افراد در این برهه، ائتلاف میان این دو جریان را بعنوان ترفند تبلیغاتی و استفاده ابزاری مطرح می‌کنند در حالیکه در مبانی اعتقادی این دو جریان در نوع نگاه به بسیاری از مسائل نظام از جمله سیاست خارجی، منافع  کلان،‌ اصالت اجتماعی و مبارزه با فساد اختلاف دیدگاهی وجود دارد.

کوهکن با اشاره به اینکه  این دو جریان با رعایت چارچوب‌های قانونی و اخلاقی باید به رقابت سالم با یکدیگر برای خدمت به مردم بپردازند، تاکید کرد: همه باید از تصمیم مردم تبعیت کنند و این تصمیم برای همه محترم باشد.

رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: افرادی در جریان اصولگرایی حضور دارند که به هیچ وجه این ائتلاف را بر نمی‌تابند و قبول ندارند لذا اگر یک شخص اصولگرا و یا اصلاح‌طلب و حتی یک حزب اصولگرا و یا اصلاح‌طلب موضوع ائتلاف را مطرح کند، بیانگر عزم و اراده مجموعه این دو جریان نیست.

کوهکن با بیان اینکه نقطه نظرات مخالف جدی نسبت به ائتلاف میان اصولگرایان و اصلاح‌طلبان وجود دارد، خاطر نشان کرد: باید مساله ائتلاف را فراموش کنیم زیرا این رویه قطعا عقلانی و معقول تر است.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس