نمایندگان جمهوری خواه کنگره آمریکا در واکنش به پیروزی های اخیر علیه داعش، از دولت خواستند سپاه پاسداران ایران را در گروههای تروریست جای دهد.

به گزارش مشرق و به نقل از هیل، نمایندگان اکثریت جمهوری خواه کنگره در مطلبی که در سایت اینترنتی کنگره منتشر کردند از دولت آمریکا خواستند سپاه پاسداران ایران را در لیست گروههای تروریست قرار دهند.

نمایندگان کنگره در این یادداشت خطاب به اوباما نوشتند: در زمان کنونی که سپاه از هیچ اقدامی برای سرکوب مخالفان بشار اسد فروگذار نمی کند، نمی تواند درباره آن سکوت کرد. این نمایندگان جمهوری خواه مدعی شدند، آمریکا باید از تمام امکانات لازم برای جلوگیری از نفوذ ایران در سوریه استفاده کند.

در این یادداشت آمده است: بسیاری از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران مثل حسین همدانی که هفته گذشته در درگیری با تروریست های داعش کشته شد، در سوریه فعال هستند و فعال ترین آنها قاسم سلیمانی است.

وزارت خزانه داری آمریکا در حالی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را از سال ۲۰۰۷ به عنوان گروه تروریستی معرفی کرده که حمایت های آمریکا از گروه های تروریستی در سوریه به شکلی علنی ادامه دارد.

در این یادداشت نوشته شد که سپاه پاسداران ایران و نیروی قدس در واقع یکی هستند و هم اکنون زمان آن فرارسیده است که مقامات آمریکایی این تمایز را کنار گذاشته و تمام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را به عنوان گروه تروریستی معرفی کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سلام ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
    0 0
    ما هم در تقابل این آیه رو بهشون میگیم: قل موتوا بغیضوا. بگو از شدت خشم بمیرید.
  • ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
    0 0
    به درک ... ما رو از تحریم سپاه میترسونید؟؟؟ برادران سپاهی خواهشن به همین منوال ادامه بدید تا این عامریکایی ها چیز دونشون بسوزه ....
  • رضا ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
    0 0
    به آمریکا بگویید از ما عصبانی باشد و از این عصبانیت بمیرد
  • ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
    0 0
    رضا باشه تو گفتی بمیره اونم میمیره جهانو دو دستی مفت مفت به تو تقدیم میکنه
  • پارسا ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    0 0
    جواب شما رو تو سوچی توسط پوتین داده شد. هرجا که منافع شما بخطر بیفته انگ تروریست میزنید وبا ایجاد رعب و وحشت وهراس افکنیمیخواهید ببه اهدافتون برسید.مگه القاعده و النصره وطالبان تروریست نیستند.چون الان منافع رژیم غاصب صهیونیستی رو تامین میکنند شدن تروریست خوب.بحدی دوگانگی تو عمل و گفتار شما هست که دیگه افکار عمومی بجز چند کشور و دولت ترسو و وابسته برای حرفای شما ارزشی قائل نیستند.مخصوصا ملت ایران که جنایات شما براشون ملموسه از جمله هواپیما مسافر بری کمک به رژیم متجاوز صدام دادن سلاحهایشیمیایی به صدام اقدام به براندازی جمهوری اسلامی بحدی پروندت بین ملت ایران سیاه هست که حتی اگه به فرض محال صداقت تو حرفاتون باشه و واقعا توبه کرده باشین زمان طولانی لازم هست حسن نیتتون برای ملت غیور ایران ثابت بشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس