کد خبر 484391
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری اسید‌پاش در کمتر از 15 دقیقه بعد از ارتکاب جرم در شهرستان جلفا خبر داد.

به گزارش مشرق، علی اسمعیل‌پور اظهار داشت: برابر گزارش‌های مردمی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اسید‌پاشی در روستای «شجاع» شهرستان جلفا، ماموران پلیس به لحاظ فوریت موضوع به محل اعزام و شخصی خود را به اکیپ گشت معرفی کرده، اظهار داشت به علت اختلاف قبلی خانمی با همسر من درگیر شده و اقدام به اسید‌پاشی به همسر، دختر و برادرم کرده است.

وی ادامه داد: اکیپ گشت در یک اقدام عملیاتی سریع و منسجم موفق شد متهمه را که به اتفاق همسرش با خودرو شخصی در حین فرار بودند دستگیر و بازداشت کند.

اسمعیل‌پور بیان داشت: دو نفر از مجروحان به یکی از بیمارستان­‌های تخصصی تبریز اعزام و یک نفر دیگر که از ناحیه پا دچار سوختگی شده بود به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی یادآور شد: متهمه با تشکیل پرونده به همراه شوهرش تحویل مقام قضایی شده و از آن طریق روانه زندان شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کاپیتان ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
    0 0
    این جور پرونده ها باید سریع و خارج از نوبت رسیدگی بشه و متهم اعدام بشه و قبل از اعدام هم اسم و تصویرش منتشر بشه تا همین حرام زاده هایی شناسایی بشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس