کد خبر 484329
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵

رئيس بخش حسينيه ها و هيات هاي عراق تابع آستان هاي مقدس حسيني و عباسي در كربلا اعلام كرد: هماهنگي هاي لازم با موكب ها و حسينيه ها و نيز ادارت امنيتي استان كربلا صورت گرفته است و امسال بيش از 1500 حسينيه در نقاط مختلف كربلا آماده پذيرايي از زايران عاشورا هستند.

به گزارش مشرق، رياض نعمه السلمان رئيس بخش حسينيه ها و هيات هاي عراق تابع آستان هاي مقدس حسيني و عباسي در كربلا اعلام كرد: تمام مقدمات براي استقبال و ميزباني هيئات و حسينيه هاي عزاداري از زايران عاشورا فراهم شده است.

وي افزود:‌ اين حسينيه ها آمادگي دارند تا بهترين خدمات را به زايران عاشورا و عزاداران سيدالشهداء و حضرت عباس عليهما السلام ارائه دهند.

السلمان گفت : هماهنگي هاي لازم با موكب ها و حسينيه ها و نيز ادارت امنيتي استان كربلا صورت گرفته است و امسال بيش از 1500 حسينيه در نقاط مختلف كربلا آماده پذيرايي از زايران عاشورا هستند.

وي يادآور شد: بخش حسينيه ها و هيات هاي عراق، جلسات مختلفي را برگزار كرده است و طي اين جلسات، توصيه ها و نكات آموزشي لازم را مسئولين حسينيه ها اعلام كرده است تا نقش خود در اين زيارت ميليوني را به خوبي ايفا كنند و حالت معنوي در اين زيارت حفظ شود و شعائر عزاداري به بهترين نحو اقامه شود.

منبع: حج

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس