کد خبر 484115
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

قاسم حدادی فر و محمد رضا خلعتبری علاقمند هستند به اردوی تیم ملی برگردند.

به گزارش مشرق، قاسم حدادی فر در تازه ترین مصاحبه ای که داشته اذعان کرده از تیم ملی خداحافظی نکرده، این یعنی اینکه او منتظر دعوت دوباره از سوی کی روش است. محمد رضا خلعتبری هم می گوید تیم ملی برای او تمام نشده است و اگر همین الان به اردوی تیم ملی دعوت شود با تمام توان برای ایران بازی خواهد کرد.

به رغم این تمایلات سرمربی تیم ملی برنامه ای برای دعوت مجدد از قاسم حدادی فر و هم چنین محمد رضا خلعتبری ندارد.

البته کی روش بعد از اینکه نام محمد رضا خلعتبری را پیش از جام جهانی خط زد ابراز ناراحتی کرد و می خواست برای جام ملت ها این بازیکن را به اردوی تیم ملی فرا بخواند که مصاحبه های این بازیکن مازنی کار را خراب کرد. محمد رضا پیش از مصاحبه تازه خود چندین مصاحبه علیه کی روش انجام داد و اذعان داشت عدم دعوت از او دلیل فنی ندارد. بنابراین دور از ذهن است مصاحبه تازه او دل کی روش را به دست آورد. از سویی کی روش در ماه های عدم حضور محمد رضا در اردو بازیکنانی چون وحید امیری، مهدی طارمی و سردار آزمون و حتی مهدی ترابی را در بال چپ بازی داده و اصلا علاقمند نیست رشته هایی را که بافته پنبه کند.

شرایط قاسم حدادیی فر کمی با محمد رضا متفاوت است. خیلی ها می گویند با توجه به اینکه تیم ملی پلی میکر ندارد احتمال دعوت از حدادی فر زیاد است اما کی روش عادت ندارد بازیکنی که از اردوی تیم ملی خداحافظی کرده را به اردو برگرداند و این را پیشتر هم دیده اید. نمونه اش سید مهدی رحمتی.

به باور کی روش تیم ملی همیشه باید برای بازیکن در اولویت باشد و وقتی بازیکنی به بهانه هایی هر چند منطقی اردو را ترک می کند بدین معنی است که نمی تواند تیم ملی را در اولویت قرار دهد.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس