کد خبر 484848
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲

نمی دانم چه اتفاقی افتاده که این روزها با ضربه سر گل می زنم. البته همیشه دوست دارم که با پا گل بزنم اما همین که دروازه حریفان را باز می کنم خدا را شکر.

به گزارش مشرق، سردار آزمون گل زیبایی به ثمر رساند. مقابل موردویا و در لیگ روسیه. گلی که باعث بازگشت روستوف به بازی شد و در نهایت برد ارزشمندی که این تیم بدست آورد تا به رتبه چهارم جدول صعود کند. سردار ابتدا در مورد بازی صحبت می کند:« بازی حساس و فوق العاده ای بود. ما بازی را عالی آغاز کردیم ولی در اواخر نیمه اول موردویا بهتر کار کرد و با نتیجه 2-1 از ما پیش افتاد. نیمه دوم و بخصوص 30 دقیقه آخر فشار حملات را بیشتر کردیم، بازی را به کنترل خود در آوردیم و به دو گل رسیدیم.»

آزمون در دقیقه 83 گل دوم روستوف را به ثمر رساند. او در مورد این گل می گوید:« دقیقه 83 بود که کالاچف ، بازیکنی که خیلی با من هماهنگ است و بیشتر پاس های گل را هم به من داده، توپ را ارسال کرد و من هم با ضربه سر توانستم گل بزنم. خدا رو شکر که توپ من به گل تبدیل شد. چون به بازی برگشتیم و در نهایت هم با گل بوخاروف توانستیم سه امتیاز ارزشمند کسب کنیم.»

این چهارمین گل متوالی آزمون با ضربه سر بود. دو گل به گوام، یکی به هند و حالا به موردویا در لیگ روسیه. او رد این مورد هم صحبت می کند:« نمی دانم چه اتفاقی افتاده که این روزها با ضربه سر گل می زنم. البته همیشه دوست دارم که با پا گل بزنم اما همین که دروازه حریفان را باز می کنم خدا را شکر.»

گل سردار این بار یک مشتری ویژه داشت. مهدی طارمی، دوست صمیمی او. سردار می گوید:« همیشه گل هایم را به خانواده ام تقدیم کرده ام . از اول فوتبالم تا به امروز. البته جز یکی دو مورد. این بار به مهدی طارمی قول داده بودم که گل بزنم. خوشحالم که به قولم عمل کردم و مهدی هم پس از بازی به من تبریک گفت.»

روستوف با بردی که بدست آورد 21 امتیازی شد تا به رده چهارم جدول صعود کند. آنها با زنیت که در رده سوم لیگ روسیه قرار دارد و البته در لیگ قهرمانان اروپا 3 برد متوالی بدست آورده فقط یک امتیاز فاصله دارند. همین موضوع سردار و سایر بازیکنان روستوف را به کسب سهمیه اروپا امیدوار کرده:« این فصل تیم ما فوق العاده هماهنگ و یکدست است. همه بازیکنان در تمرین و مسابقه تلاش می کنند تا بهترین نتیجه را کسب کنیم. کسب سهمیه اروپا هم دور از دسترس نیست. بخصوص با بازیکنان آماده و کادر فنی مجربی که در اختیار داریم.»

آزمون در پایان درباره کارلوس کی روش هم صحبت می کند:« همه بازیکنان تیم ملی برای کی روش احترام بسیاری قائلند. چون می دانند کی روش زحمات بسیاری برای تیم ملی می کشد. ولی این خوب نیست که برخی می گویند چرا لیگ را 15 یا 20 روز تعطیل کرده. در روسیه هم همینطور است. لیگ را حدود 20 روز تعطیل می کنند ، چون تیم ملی برایشان خیلی مهم است. اینکه می خواهند کی روش را بکوبند خیلی ناراحت کننده است.»

آزمون مصاحبه اش را اینگونه تمام می کند:« ما یکی از بهترین مربیان دنیا را داریم و باید قدرش را بدانیم. تا قبل از آمدن او اصرار می کردیم که بیاید، حالا که هست از او انتقاد می کنیم. این واقعا رسمش نیست. همه می دانیم که مربی بزرگی داریم که به تیم ملی شخصیت داده. حتی بازیکنان روسی هم می دانند که ما کی روش را داریم و این نقطه قوت تیم ملی است. امیدوارم انتقادها کم شود، چون همه دنیا همینطور است. ضمن اینکه همه باید دست به دست هم بدهیم تا تیم ملی به موفقیت برسد. ما برای ایران بازی می کنیم و موفقیت ما متعلق به همه است.»
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس