کد خبر 483660
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰

مدیر تیم ملی فوتبال امید گفت: هیچ تماسی با افشین قطبی برای هدایت تیم امید نداشتم و کار مدیر برنامه‌های او هم برای اعلام آمادگی پذیرش مسئولیت تیم امید نه اخلاقی بود و نه انسانی.

به گزارش مشرق، حبیب کاشانی در پایان جلسه مسئولان تیم امید با رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به دلیل فاصله‌ای که ایجاد شده بود و نگرانی‌های کادر فنی منجر به رفتاری شد که شاهد آن بودیم. بعد از تماسی که با خاکپور گرفتیم و عنوان کردند موارد مورد نظر قرار شد جلسه‌ای برای مطرح کردن این موارد با رئیس فدراسیون فوتبال داشته باشیم البته قرار بود این جلسه در شهریور ماه برگزار شود اما به دلیل حضور کفاشیان در مسابقات فوتسال بانوان قهرمانی آسیا به تعویق افتاد و امروز تشکیل شد.

وی ادامه داد: موارد مورد نظر کادر فنی در جلسه امروز مطرح شد و موضوعاتی که عنوان شد کفاشیان گفت که آنها را ندیده بوده و منطقی دانست. به نظر می‌رسد این قرارداد را کمیته جوانان تدوین کرده بود که احتمال دارد کپی‌برداری بوده باشد اما هیچ جای دنیا این را نمی‌پذیرند که اگر مربی بعد از برکناری یا استعفا تا دو سال بعد حرفی بزند و انتقادی کند دو برابر مبلغی که دریافت کرده است را برگرداند که قرار بر این شد این موارد تصحیح شده و آنچه مدنظر است لحاظ شود.

مدیر تیم ملی فوتبال امید در پاسخ به این سؤال که کفاشیان گفته بود که تیم امید باید زیرنظر کی‌روش فعالیت کند و آیا این موضوع مطرح شد یا نه، گفت: بندی در قرارداد کی‌روش وجود دارد که از او با توجه به سابقه و تجربیاتش خواسته شده بر تیم‌های پایه نیز نظارت کند، برای ما همین تعامل مطلوب است. در غرب آسیا این اتفاق افتاد که نتیجه خوبی هم حاصل شد در اسرع وقت جلسه‌ای بین کی‌روش و خاکپور برگزار خواهد شد تا این تعامل صورت گیرد.

کاشانی در خصوص اینکه چندی پیش عنوان کرده بود طباطبایی و عزیزیان قرارداد مرحله دوم خود را امضا کردند و تنها خاکپور و مایلی‌کهن آن را امضا نکرده‌اند، گفت: در آن زمان اشتباه کردم و حالا این موضوع را اعلام می‌کنم چرا که به من گفته بودند قرارداد این دو نفر آماده است و امضا کرده‌اند در حالی که قرارداد 4 ماه اول را امضا کرده بودند. اشتباه از من بود اما قرارداد دوم که انتقاد وارد بود امضا نشده بود.

وی در پاسخ به این سؤال که بعد از استعفای خاکپور آیا صحبتی با قطبی برای پذیرش هدایت تیم امید داشته است یا نه، گفت: فکر می‌کنم آخرین باری که قطبی را دیدم جام ملت‌های آسیا بود که به کره جنوبی باختم نه تقاضای تلفنی، نه تلگرامی و نه پیامکی از قطبی نداشتم چرا که تلفنی از او نداشتم البته حاج باقر به رسایی پیامک دادند که قطبی حاضر به همکاری یا تیم امید است که نه اخلاقی بود و نه انسانی چرا که خاکپور هنوز سرمربی تیم امید بود البته یک روز هم پورمهدی از خارج از کشور با تلفن من تماس گرفت و اعلام کرد که آماده همکاری است که از نظر من این تماس‌ها قابل قبول و اخلاقی نیست.

مدیر تیم ملی فوتبال امید درباره برنامه‌های این تیم گفت: نمی‌توانیم برنامه‌ها را متوقف کنیم پیگیر امور خروج از کشور در برون‌مرزی تیم برای حضور در اردوی امارات هستیم و قرار است دو بازی تدارکاتی با عراق و استرالیا برگزار شود سپس اردوی ترکیه را در آذر ماه خواهیم داشت که برنامه‌های آن هم در حال پیگیری است.

کاشانی درباره قرارداد کادر فنی گفت: قرارداد کادر فنی از اول فروردین ماه امسال تا پایان اسفند ماه است و حق و حقوق همه بر این اساس محاسبه خواهد شد البته مدت قرارداد خاکپور بیشتر از بقیه است چرا که او پیش از پذیرش این مسئولیت خواسته بود که قراردادش تا پایان المپیک باشد تا اگر موفق به حضور تیم در المپیک شد خودش روی نیمکت تیم ملی بنشیند و اگر هم این اتفاق نیفتاد از نظر مالی تا پایان کار تیم امید حقوقش را دریافت کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس