کد خبر 484097
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶

هافبک عراقی استقلال بار دیگر نسبت به مشکلاتش با استقلال اعتراض کرد و از درخواست دریافت رضایتنامه سخن گفت.

به گزارش مشرق، جاسم کرار بعد از مدت ها غیبت چند روزی می شود که برای مصاف با استقلال خوزستان در تمرینات تیمش آفتابی شده اما با این وجود نسبت به بی توجهی باشگاه به تعهداتش معترض شد و در یکی از شبکه های اجتماعی با طرفدارانش درد و دل کرد.

هافبک عراقی در همین خصوص گفت: «هواداران فهیم استقلال باید بدانند ما تا به اینجای فصل 5 درصد از قراردادم را دریافت نکردم ضمن این که در تمام 4 ماه گذشته با خانواده ام زندگی در هتل را تجربه کردیم. من پول گرفتم اما این پول برای فصل قبل بود نه امسال و نمی دانم چرا برخی مدام از پول امسال صحبت می کنند. متاسفانه ماشینی که برای ایاب و ذهاب به من دادند سند نداشت و من مجبور شدم خودروی شخصی خودم را از عراق به تهران بیاورم. نه خانه ایی تحویل گرفتم نه پولی در حالی که تمام درآمد من از راه فوتبال است.

استقلال باشگاه بزرگی است و روی سر من جا دارد اما جاسم کرار هم بازیکن کوچکی نیست و نباید این گونه با من برخورد شود چون در این مدت بازی های خوبی برای استقلال انجام دادم. من قلبا استقلال و هوادارانش را دوست دارم ولی با این شرایط قضاوت را به همه آنها می سپارم.

واقعا کدام بازیکن خارجی با این شرایط مدارا می کند و هیچ شکایتی علیه باشگاه انجام نمی دهد؟ متاسفانه باشگاه نه مشکلات من را حل می کند و پول و منزلم را می دهد نه زیر بار صادر کردن رضایتنامه می رود. با این حال من یک بازیکن حرفه ای هستم و با مدارا کردن تا الان کنار استقلال ماندم».

با این اوصاف به نظر می رسد مشکلات پیش آمده میان جاسم کرار و باشگاه استقلال به این سادگی ها حل شدنی نخواهد بود و در روزهای آتی این قصه وارد فاز جدیدی می شود که عواقب آن دامن گیر تیم و هواداران خواهد شد.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس