کد خبر 483134
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: طوری جو داده‌اند که داوران می‌ترسند برای استقلال پنالتی بگیرند.

به گزارش مشرق، علی نظری‌جویباری درباره وضعیت پرونده ریوالدو اظهار داشت: نامه‌ای به مدیربرنامه‌های برزیلی این بازیکن ارسال کردیم که به ایران بیاید و او پاسخ داد پاسپورتش مشکل دارد. بار دیگر به او نامه نوشتیم و گفتیم برای او بلیت تهیه کردیم تا چند روز میهمان ما باشد. هنوز این شخص پاسخی نداده و تا روز سه‌شنبه به او فرصت داده‌ایم که به ایران بیاید.

وی در خصوص اعتراض پرویز مظلومی و منصور پورحیدری به اشتباهات داوری گفت: حرف پورحیدری درست است. آنقدر جوسازی کردند که داوری‌ها به سود استقلال است که داوران از حالت عادی خارج شده و استرس زیادی دارند. می‌دانیم که داور هم اشتباه می‌‌کند و همانطور که دیدید در بازی پدیده خراسان داور برای ما پنالتی نگرفت اما جار و جنجال نکردیم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: چنان جو داده‌اند که داوران می‌ترسند برای استقلال پنالتی بگیرند. برخی کارهای دوستان صحیح نیست. چند بار به سازمان لیگ نامه زده و اعتراض کرده‌ایم اما فایده‌ای نداشته است. اینکه بیرون از زمین فوتبال بخواهند داوران را تحت تاثیر قرار بدهند، درست نیست.

نظری‌جویباری در پاسخ به این سوال که آیا مشکل مسکن کرار جاسم حل شد یا نه، عنوان کرد: کرار 3،4 منزل مسکونی را دیده و قرار است از میان آنها یکی را انتخاب کند تا مشکل این بازیکن هم حل شود. به ما گفته‌اند که اسپانسر استقلال به همراه اسپانسر جدید (نگاه‌پردازان امین سیمای کیش) قرار است تا پایان هفته مبلغی را به باشگاه بدهند تا بتوانیم چک‌های بازیکنان را پاس کنیم. همچنین با این پول، بخشی از قرارداد پرویز مظلومی و مجید صالح را نیز می‌دهیم.

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود میلاد فخرالدینی به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش با پرویز مظلومی صحبت کرده است، به تسنیم گفت: فخرالدینی یکی از بازیکنانی است که بیشترین پول را از استقلال گرفته است. او باید حواسش را جمع کند که هر حرفی نزند. اگر ناراحت است، بداند که بیشتر از همه پول گرفته و دیگران هستند که حق اعتراض دارند.

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: امیدوارم تا پایان هفته به کمک بهرام افشارزاده و اسپانسر بتوانیم استرس بازیکنان را به خاطر پول حل کنیم تا تیم با آرامش به بازی‌های خود ادامه دهد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس