پیکر مطهر شهیدان «منصور سودی» و «محمد محمدی» که در هشتم شهریور ماه 94 به همراه پیکر مطهر 16 شهید تازه تفحص شده دیگر از مرز باشماق وارد کشور شده بود، امروز دوشنبه 27 مهرماه، پس از 28 سال شهادت باهم تشییع می‌شوند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، پیکر مطهر شهیدان منصور سودی و محمد محمدی که در هشتم شهریور ماه 94 به همراه پیکر مطهر 16 شهید تازه تفحص شده دیگر از مرز باشماق وارد کشور شده بود، امروز دوشنبه 27 مهرماه 28 سال پس از شهادت باهم تشییع می‌شود.

مراسم تشییع سراسری پیکر مطهر این شهیدان امروز تا دقایقی دیگر ساعت 15:30 در میدان بسیج شهر زنجان با حضور اقشار مختلف مردمی، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران انجام می‌گیرد. مسیر تشییع این پیکرها از مقابل مسجد جامع زنجان به سمت مزار شهدا خواهد بود که پیکر شهید سودی در مزار شهدای پایین زنجان و پیکر شهید محمدی بعد از انتقال به شهرستان خدابنده روز سه‌شنبه، 28 مهرماه، در این شهرستان به خاک سپرده خواهد شد.

شب گذشته نیز مراسمی سراسری برای وداع با این شهدا در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد که با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مسئولان استانی همراه بود.

شهید محمد محمدی، فرزند جمشید، متولد سال 1350 و اعزامی از استان زنجان است. او سال 66 به عنوان نیروی سپاه به جنگ اعزام و در عملیات نصر7، منطقه عملیاتی بوالفتح عراق به درجه رفیع شهادت نائل شد و شهید منصور سودی نیز فرمانده اطلاعات و عملیات تیپ انصارالمهدی(ع) از لشکر 31 عاشورا در زنجان بود که در سال 1342 و در روستای امند زنجان به دنیا آمد و در 16 مردادماه سال 1366 و در عملیات نصر 7 و در ارتفاعات "بلفت" به شهادت رسید. شهید محمد محمدی نیز از نیروهای تحت فرماندهی شهید سودی بوده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس